Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:De meeste normals en naturals die ik ken hebben daar geen last van. Ik ken wel een paar normals en naturals die dat wel doen. Het gebeurd overal, dat dom ergens achteraan lopen.
Arabesk schreef:De meeste normals en naturals die ik ken hebben daar geen last van. Ik ken wel een paar normals en naturals die dat wel doen. Het gebeurd overal, dat dom ergens achteraan lopen.
Arabesk schreef:Speedster schreef:Arabesk: Ik denk dat je weinig kunt beginnen tegen mensen die dit soort reacties geven. Vaak zijn dat nl. mensen die zich niet in de materie WILLEN verdiepen. Een snelle mening waar je de knuppel mee in het hoenderhok gooit scoort immers goed bij het "winkelend publiek" dat er zo mogelijk nog minder vanaf weet. Niet druk om maken en je gewoon lekker bij je ding houden.
Ik zou graag zien dat de moddies toezien op dit soort gedrag en topics als deze aanpakken!
Arabesk schreef:23/7 in een isoleer IS gewoon slecht voor een paard, dan kan iemand nog zo hard roepen dat zijn paard daar gelukkig bij is, maar dat is gewoon niet zo
of je nou NH doet of gewoon rijdt dat maakt geen verschil dat is niet schadelijk voor een paard, daarin moet iedereen doen wat bij hem of haar past
Arabesk schreef:Niks zeggen is ook geen optie, daar bereik je helemaal niks mee.
Je kan beter je 23/7 isoleercel = slecht stelling goed onderbouwen
Ik wist vroeger ook niet beter! Je dacht er gewoon niet bij na. Het gaat erom om mensen netjes geargumenteerd bewuster te maken.
Chestnut schreef:promptertje: Volgensmij hebben die merels zich gewoon aangepast, maar zijn ze nog niet zo geëvolueerd dat het echte stadvogels zijn. En paarden zijn niet anders door de evolutie, maar door kruisingen van mensen. Want hier gaan geen paarden dood die iets minder tegen op stal staan kunnen dan andere paarden, omdat wij voor ze zorgen en alles. Dus het is echt niet zo lijkt mij dat nu alleen paarden overleven die er van houden om op stal tes taan.
Arabesk schreef:Het gaat erom om mensen netjes geargumenteerd bewuster te maken.