Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Djilan schreef:Eh ja, als dat dan onder huisdierpaard valt wel ja. Mijn vorige paard is ook tot aan zijn dood bij mij gebleven ook al kon ik de laatste 5 jaar van zijn leven meer niet dan wel rijden ivm zijn gezondheid. Maar ik hield zoveel van dat dier dat ik hem echt niet weg kon doen omdat hij toevallig 'stuk' was.
Citaat:Pellie schreef:
ik snap je onderschrift nu ff niet meer? gezien je gekots?
less normal ... more natural
In het onderschrift , lees ik als een gulle middenweg ( waarbij meer op de natural kant.) Als het niet zo is .....gaarne reactie.
En het kotsen.....( jante vindt het een woord met een rare klank...) laat ik even voor wat het is.
Cowgirl schreef:Van alle naturals,of een paar..Ikvooral van het opdringere gedoe van de naturals. Mensen gaan gewoon te ver...er bestaat zoiets als midden in waarbij we het dier ook een goed bestaan kunnen geven zonder het 23 uur per dag op te sluiten.
Maar goed nu komen we uit op een andere discussie.
_angela_ schreef:6) Ervoor zorgt dat ik er nog op bezoek kan, ook als ie het paard zelf weer verder verkoopt
stef schreef:_angela_ schreef:6) Ervoor zorgt dat ik er nog op bezoek kan, ook als ie het paard zelf weer verder verkoopt
Dit lijkt me vrij moeilijk te realiseren. Stel nou ik koop jou paard, en moet hem om wat voor reden dan ook weer verkopen, er komt iemand kijken die een geweldige klik heeft met het paard, maar die zit niet op een vorige eigenaar te wachten... Dan denk ik toch dat ik voor het paard zal kiezen en hoe banketstaaf ook, niet voor jou