Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MenteamJoey schreef:Hoi allemaal,
Zelf ben ik al jaren aan het proberen om een stabiele hartslagmeter te vinden voor mijn grote C-pony. Ik dacht deze gevonden te hebben in de Polar Elektroden (De losse elektroden), maar helaas begin ik steeds meer te twijfelen of de waardes wel kloppen. Als ik het goed begrepen heb kunnen de waardes erg hoog zijn of veel storingen geven als de elektroden niet dicht genoeg op de huid zitten (Door bijvoorbeeld te los aansingelen), maar heeft iemand ook ervaringen dat de waardes erg laag zijn?
De waardes die ik afgelopen keer gemeten heb zijn voor mijn pony en de training die wij hadden eigenlijk te mooi om waard te zijn, vandaar dat ik een beetje ga twijfelen
(Op dit moment kan ik geen foto's, met mijn hartslagmetingen, toevoegen, omdat er staat 'Uploadform is niet geladen')
pol013 schreef:Die losse electroden zijn best gevoelig voor interne kabel breukjes heb ik begrepen. Dus mogelijk dat dat gebeurd is?
Je mag daar noooooit aan trekken, kreeg ik altijd te horen. En zelfs dan begeven ze het een keer.