Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kevertje04 schreef:Jezus, Margee. Mag het ietsje minder? Als je ons goedbedoelde advies/ideeën niet wil aannemen, moet je ook kappen met zeiken. Probeer eerst maar eens met enig positieve insteek de situatie te bekijken in plaats van elk idee af te katten.
Het moet toch ergens vandaan komen? Als jij je zo vre-se-lijk ergert aan dat asovolk ben JIJ degene die de eerste stap moet zetten voor verandering. Misschien zijn die mensen zich niet bewust van het gevaar dat ze vormen, zulke onbenullen heb je er nou eenmaal bij zitten. Leg je frustraties een keer aan de kant en werk naar verbetering toe in plaats van te blijven hangen in 'het is toch asovolk en er is niets aan te veranderen, wat heb ik toch een zwaar leven als ik de weg op wil, het ligt allemaal aan hun en ik moet het maar slikken' want zo is het niet.
Margee schreef:kevertje04 schreef:Jezus, Margee. Mag het ietsje minder? Als je ons goedbedoelde advies/ideeën niet wil aannemen, moet je ook kappen met zeiken. Probeer eerst maar eens met enig positieve insteek de situatie te bekijken in plaats van elk idee af te katten.
Het moet toch ergens vandaan komen? Als jij je zo vre-se-lijk ergert aan dat asovolk ben JIJ degene die de eerste stap moet zetten voor verandering. Misschien zijn die mensen zich niet bewust van het gevaar dat ze vormen, zulke onbenullen heb je er nou eenmaal bij zitten. Leg je frustraties een keer aan de kant en werk naar verbetering toe in plaats van te blijven hangen in 'het is toch asovolk en er is niets aan te veranderen, wat heb ik toch een zwaar leven als ik de weg op wil, het ligt allemaal aan hun en ik moet het maar slikken' want zo is het niet.
Jouw goedbedoelde advies slaat nergens op, het is gewoon niet mogelijk om met een racende groep in discussie te gaan.
Ik erger me er ook niet meer aan, ik constateer gewoon aso gedrag. Ik pas me op een bepaalde mate aan dat ik bepaalde wegen niet meer gebruik en, als het echt niet anders kan, ga ik zo rijden dat de ander zich moet aanpassen. Dat zullen de meesten hier ook wel bedoelen met "neem je ruimte". Dat wordt je geleerd in het verkeer, met de brommer, met de wagen, en met het paard. Dat betekent dus dat je de baan, die voor jou bedoelt is, gebruikt. Dus niet helemaal rechts naar de berm kruipt zodat iedereen je met een behoorlijke snelheid passeren kan maar even moet inhouden.
En sommige zinnen van jou slaan nergens op, ik heb het in ieder geval niet gezegd. Ik scheld niemand achterna, we roepen af en toe fiets naar elkaar en als wij zelf uitgescholden worden zeggen we "sukkel, doe een helm op".
Trouwens, het is vaak niet de jeugd. Het zijn de mannetjes die net geen motor meer willen kopen (of het mag niet van hun vrouw) die het meest blind worden van de snelheid.
O ja.... ik ben totaal niet gelovig. Jij blijkbaar wel dat je vloekt, vind ik niet netjes.......
demug schreef:Kevertje, ik denk dat er altijd mensen zullen blijven die alleen maar kunnen wijzen naar de ander, oplossen doen ze er niks mee, verpesten voor anderen des temeer. Dit bij paardemensen, wielrijders en overigverkeer.
Denk eens aan al die ruiters en honden bezitters in het bos, tis dan precies het zelfde.
Margee, je zou natuurlijk contact kunnen zoeken met een wieler club bij jou in de buurt, gewoon eens uitleggen hoe het beter zou kunnen.
Mss ook een idee voor meerere mensen hier, maak eens een vriendelijk praatje en mss kun je dan ook eens vragen om samen te oefenen dat je paard er aan kan wennen.
Zo kun je ook eens stoppen als ze ergens met zijn allen iets zitten te drinken op een terrasje.