[AR] Hippiade 2013 MENNEN

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 13:51

janouk schreef:
Maisie schreef:
Wij zijn nu nog op het centrum. Gisteren foutloos gereden maar helaas
Buiten de tijd. Na de huldiging zijn we met 3 dubbelspionnen de
Heide op gegaan. En lekker gebbqd.

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

:D :D :D :D beetje moe, maisie? :D benieuwd hoe dat er uit ziet dubbelspionnen op de hei

Haha, ik vroeg me ook al af hoe dat er uit zag _O-

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 14:14

zoiets misschien, maar dan 3x

Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 14:18

Ik heb de dubbelspionnen gespot hoor en zag er inderdaad zo uit bij vertrek Janouk :j

Die spionnen zijn zelfs naar het dorp geweest om bloemen voor me te kopen....zoooooo lief!

Sjolvir

Re: Hippiade 2013 MENNEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 15:55

Lanouska, jij hebt het druk gehad en het goed gedaan.

Misschien heten die dubbelspionnen wel 007 en 008?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 15:59

Ollie1 schreef:
Ik heb de dubbelspionnen gespot hoor en zag er inderdaad zo uit bij vertrek Janouk :j

Die spionnen zijn zelfs naar het dorp geweest om bloemen voor me te kopen....zoooooo lief!

Zal best zoiets geweest zijn, met al die regenjassen

Nijbro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 20:29

Ben er ook weer. Het parkeren was inderdaad waardeloos. Heb met mijn auto vast gezeten op die geweldige weg. die er zo vak uit zag.. niet dus. paard uit geladen en toen kon ik verder rijden. Ben naar de pakeerplaats gegaan achter het mais. Mooi vlak terein en weinig/geen modder.
Maar ben wel tevreden met het resultaat. 5 de plaats in de l dressuur enkelspan paard en 9 de in de vaardigheid. Foutloos alleen 4 strafpunten wegens tijd.
Op naar de klasse M

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:29

whaha zo zagen we er idd wel uit. Maar het waren natuurlijk 3 dubbelspannen maar dat snapt
mijn telefoon niet.

Van zaterdag op zondag zijn wij heerlijk beheerders van het knhs centrum geweest en hebben wij ons
vermaakt op de camping hei en bos.

Nu weer thuis helaas en morgen weer werken.

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 08:46

Allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
Bij ons ging de dressuur helemaal niet,maar wel mooie 5e plaats in de vaardigheid met 0,5 voor tijd.

Maisie jullie hebben Zondag toch gelukkig beter weer gehad.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 10:41

Iedereen gefeliciteerd met de topresultaten en in het bijzonder natuurlijk Ollie1!

Mijn instructrice is bij de ZZ pony's 4e geworden met helaas maar een héél klein beetje verschil met nummer 3. En er waren 3 prijzen :+ Dat was jammer maar ze heeft 2 fantastische proeven neergezet en heerlijk gereden.
Met de jonge Fries in de L dressuur was ze geloof ik 21e maar puur het starten op de Hippiade was al winst. Deze Fries wordt nu een paar maanden door haar gemend en dit was de 6e wedstrijd ooit voor de merrie. Ze heeft zich fantastisch gedragen en weer heel veel geleerd :D

Al bij al; geslaagde dag, ondanks de regen. Ontzettend tevreden allemaal!

sonnie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:12

Wij hebben ondanks de regen, genoten zaterdag. Het parkeren viel bij ons mee, wij stonden achter het maïsveld. Bij ons was ring 5 erg slecht. Die van mij wist niet of hij door de modder moest of er langs. Tweede proef ging een stuk beter. In totaal 12e geworden in de dressuur. Terwijl dit pas mijn 2e wedstrijd was na een ziekteperiode van 1,5 van mijn paard! in de vaardigheid twee ballen, helaas. Wel een mooie 15e plaats van de 30!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 23:06

Ook wij hebben een leuke wedstrijd gereden en zijn uiteindelijk als 3e geplaatst in de klasse Z (dres) enkelspan pony's. *\o/*

Maar ook wij liepen tegen dezelfde problemen aan als de meeste :o . Geen verkeersregelaars, dus toen wij om 11.30 het terrein op reden stonden vrachtwagen, trailers en personenwagens door elkaar. Het was bijna onmogelijk onze combinatie kwijt te raken. Uiteindelijk hebben we hem achter een personenwagen geparkeerd, strak tussen twee trailercombinaties in, dit gaf wel gedoe met het af en opladen van de koets ;(

Wij mochten voor de jury verschijnen in ring 3 en ring 4. Ring 3 was behoorlijk kapot gereden , waardoor we voor ons gevoel een matige proef reden. Ring 4 was beter te rijden. Nadat alle gegevens waren ingevoerd en we 3e bleken hebben we bij het secretariaat geïnformeerd hoe laat we moesten opstellen voor de prijsuitreiking. Dit zou rond 15.15 zijn, dus pony van de trailer en opnieuw ingespannen. Eenmaal bij de ring werd ons al snel verteld dat dit pas om 16.30 zou zijn en tja wat doe je dan. We waren voor de tweede keer echt doorgeregend..........dus dekens opgehaald. Pony met koets in de stallen geparkeerd en maar wachten.

Het was een geslaagde wedstrijd, het weer was alleen een domper.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 08:42

Ja het weer was op zaterdag echt heel jammer. De zondag heeft voor ons veel goed gemaakt.
Parkeren was idd wel rommelig maar wij stonden op de camping dus hadden daar geen last van.

Zag dat de fotograven hier in het topic mij ook nog op de foto hebben gezet. Bedankt daarvoor !