Ik kwam deze net tegen en vond voor wat ik zag het er heel prettig en fijn uit zien

Zal straks nog even verder 'youtuben'
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VisibreTeam schreef:[ Video ]
Ik kwam deze net tegen en vond voor wat ik zag het er heel prettig en fijn uit zien
Zal straks nog even verder 'youtuben'
ZusJacobs schreef:Ik meng me niet in de discussie, maar hebben jullie ook beeldmateriaal hoe jullie (degene die hier een goed beeld hebben van hoe ze het willen zien) het wel willen zien? Lijkt mij interessant
liljebo schreef:Sanne het eerste filmpje vind ik dan weer wat minder vloeiend ogen, maar goed... dat is puur mijn gevoel. Doe het haar verder niet na hoor en kan er best naast zitten. Spreek nu puur vanuit mijn gevoel
Honza blaha ben ik ook niet echt helemaal weg van.
Maar goed ND.... Valt hij daar ook onder?
http://www.youtube.com/watch?v=3Y8QCjEr ... ure=relmfu
Ben zelf verder geen fan van hem, maar als ik wat filmpjes van hem bekijk, zie ik wel paarden die zich aardig oprichten/achterhand onderbrengen, zonder zichtbare spanning in de kaak. Of mis ik hier weer iets?
swartbeessie schreef:Hij gebruikt een touwhalster. Daarmee rijd je doorgaans niet met direct/constant contact.
Maar ja, het is maar net hoe je het gebruikt.
Citaat:Hempfling werkt wel vaak met paarden die van zichzelf makkelijk verzamelen. Niet dat ik het hem nadoe
ZusJacobs schreef:Is het niet zo dat een touwhalster veel meer ruis geeft dan een simpel hoofdstel met bit of zonder? Juist doordat de druk niet constant is en het touwhalster ook losser zit dan een hoofdstel (en dus sneller schuift)?
ZusJacobs schreef:Aha oké. En een kaptoom in jullie ogen? (en dan niet zo'n grote lompe, maar eentje met fijne schakels en leer of zonder schakels en alleen leer)