Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Denk dat ik een kwartiertje ofzo gewerkt heb, en toen nog een rondje naar buiten. [***] had de turbo aan staan, die pony gaat echt goed de laatste tijd, ben dat echt niet gewend dat hij zo graag loopt
Hij ging zelfs uit zichzelf draven, gek beest 
En toen was het ineens te laat om nog wat te doen dus heb ik ze gewoon eten gegeven en ben door gegaan. 

[***] heeft helemaal nog geen VD-ervaring en die deed het ook snel
Moet nog wel eens zien of het ook al bevestigd is, maar op het einde reageerde hij toch heel goed dus ik denk het wel 

Niet dat hij daar wat voor krijgt, en hij wordt er ook totaal niet opdringerig door, maar ergens vind ik het toch een klein beetje vervelend
Bij [***] heb ik het daarom op hand(vinger)commando gezet + stemcommando, denk dat ik in het vervolg alles op dubbel commando ga zetten. Ik vind enkele commando's al moeilijk te verzinnen, maar ik zie wel waar we geraken
. Shaken ben ik nu anders aan het aan leren zonder zweep want hij kijkt me zo aan en wat ga jij met die zweep doen?! En shaken ho maar. Dus ik doe het halstertouw over zijn oor en trek het er heel rustig af en dan schud meneer wel met zijn hoofd. Je moet soms creatief zijn