Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Robin_Rikkie schreef:Sabine, wat is er met boke? is hij nog steeds beetje kreupel?![]()
![]()
Als hij rechtsom moet draven dan gaat hij kreupelen, hoe kleiner de cirkel hoe erger. Linksom & rechtdoor is er niks aan de hand. DA zei dat het vanuit de buitenschouder komt en dat kan ook kloppen want ik ben er eens op gaan letten en hij kraakt ergens, en volgens mij kraakt hij vanuit de schoft/linkerschouder (als ik links langs hem liep leek het op oorhoogte te zijn, was echt heel duidelijk te horen). Dus ik vermoed zijn linkerschouder, maar weet nu niet goed wat ik daarmee moet ... Ik durf hem nu niet goed meer te laten lopen, terwijl hij er zelf geen last van lijkt te hebben (hij gaat gewoon door, terwijl hij rustig kan stoppen aangezien hij los loopt, maar ik had zelfs moeite om hem terug naar stap te krijgen). Dus ja .. wat doe je daarmee hé? DA eens echt laten komen .. maar waarschijnlijk kan je het probleem alleen zien door foto's .. en dat is dan weer een serieuze stap verder, voor een 19-jarige waar je toch geen grote plannen mee hebt ... Maar nu durf ik dus eigenlijk niks met hem te doen
Jolijneniris schreef:Ze wou niet vooruitmaar ik ga het eerdaags nog een x doen
Uum waar heb ik ze besteld xd idkmaar gelukkig heb nog niet betaald
, moet aan de deur
LeukKent ze de stemcommando's wel gewoon? En reageert ze dan niet (zij het aarzelend)?
Bij de beide mannen van mij ging het eigenlijk meteen prima, tot mijn verbazing, dat wel