ik ben eerst begonnen met pagina 1 te lezen en daar stond van Heidi2 dat ze haar paard moest verkopen (als ik goed lees) en dat je het erg zou vinden als ie verkocht zou worden aan iemand die er ijzers zou onderzetten, maar dat ik ook normaal want het beesje heeft daar last van, want ie heeft iets aan zijn hoeven, ja na al dat lezen raak ik al beetje in de war...
maar wou dus ff algemeen zeggen: ik denk dat het gewoon afhangt van de persoon aan wie je verkoopt, een 'normal' kan ook best vrij natural zijn, en het hangt maar net af van hoe ie over alles in de paardenwereld denkt, ik denk dat als ik mijn paard zou verkopen, dat ik gewoon zou praten met die persoon om te horen hoe die denkt over stallen, ijzers, dekens enzovoort, veen 'normals' hebben echt wel begrip voor een ander idee en veel mensen zijn niet zo of het een of het ander, veel ruiters zitten ergens tussenin. dus heb ik eerder het idee dat het van mens tot mens afhangt aan wie je verkoopt niet aan een extreem verschil, ik ben altijd 'normal' geweest maar merkte toch nog een giga verschil tussen ruiters die aankwamen op de manege met allemaal spullen om rond het beest te binden zoals in inrijdeken, bandages, onderlegger en jas van ruiter in dezelfde kleur met een pessoabit omdat dat mooier stond en sporen want die blonken mooi samen met het bit--- en dan mensen die gewoon reden met wat ze hadden en niet gingen voor de show, zo zullen er extremere naturals zijn, en minder extreme
is het zinvol wat ik zeg???