[AR] Hippiade 2013 MENNEN

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Re: Hippiade 2013 MENNEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 19:56

Margarita, netjes hoor!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 20:10

Wij zijn ook weer thuis :) ! Hier geen extra "eer" behalve de eer dat stalgenootje zich zomaar na haar debuut in de L enkelspan paard gekwalificeerd had. Superleuk om dit grote evenement mee te maken, en doel bereikt: geen laatste geworden :D . De Anda had weliswaar niet echt zijn dag, maar heeft ons ook niet laten zitten.

Mijn collega Neej gezien *\o/* ; we stonden naast MelanieB op het parkeerterrein (wat een chaos!) en bovendien een kennis / ex-dorpsgenoot gezien van heeeeeel lang geleden. Erg leuk!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 20:25

Trots op Romy ondanks de stort regen deed ze de vaardigheid super, op een stuurfout van mij na :D ! balletje en 2 strafseconden.Nadta ik pion nummer 3 omreed heb ik lekker alles in een rustig drafje gedaan om haar te sparen voor de dressuur die we nog moesten ;)
De dressuur ging vandaag niet zo lekker. Door de stortregen en de verschrikkelijke blubber baan en tractor die voorbij kwam rijden voor het eerst geen winst gereden. Iedreen had denk ik last van de blubber in ring 8. Niet normaal we raakte steeds in een soort slip en dan was ik gelijk heel mijn aanleuning kwijt en wilde ze nog alleen maar hard.
Maar ze deed toch maar mooi mee met dr kleine beentjes in de dressuur ring tussen alle mooie grote pony's!

Gefeliciteerd iedreen die fijn gereden heeft!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 20:41

Ook hier weer thuis. Hippiade niet goed genoeg gereden. Maar in de talentencompetitie alles goedgemaakt.

BlauweSteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 20:41

Ik ben wezen kijken met een vriendin, en ondanks de regen was het ontzettend leuk om te zien! We hebben voornamelijk rondgehangen bij ring A en B, ik heb nog de prijsuitreiking van Sylvester en Noran gezien en Ferro heb ik zien rijden.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 20:43

*\o/* *\o/* *\o/*
Afbeelding

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 20:47

Wauw wat een prestatie.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:08

Super Olga, helemaal gaaf! Het is je van harte gegund :):)

Wat een pokkeweer zeg.. kannone.
Vaardigheid was echt een onlogisch parcours.. tijd flink strak zetten en dan bijna onmogelijke lijn neerzetten van 2-3. 8)7

Tweespan deed het desondanks super, ze bleven er goed bij, en resulteerde in foutloos.
En daarna, ik met m'n slimme hoofd, was de weg kwijt in de barrage... echt onwijs zonde daar verloor ik veel tijd mee.

Toch waren we 3e nog :D *\o/*

Enkelspan met Noor ging niet zo lekker, hij kende het parcours al en begon mee te denken, pas na poortje of 6/7 ging ie weer als vanouds lopen. Met 1 balletje 10e.

Macho met jonge menpaardencompetitie deed het weer braaf, goed ervaring opgedaan en daarna lekker naar huis gegaan.

KNHS moet blijkbaar bezuinigen... denk je weer mooi stalplaatje te krijgen, krijg je een plastic 'bordje' :') -O-

Afbeelding

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 21:11

Wat bedoelen jullie nou steeds met een stalplaatje :o? ?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:15

Melanie 3e! Netjes gefeliciteerd!

Stalplaatje..Vroeger kreeg je een mooi soort van messing of nep metaal achtig bordje, wat je op de stal kon schoeven, met daarop bv Hippiade 2010.
Dat je bewijsje had dat je daar mee mocht doen zeg maar.
Nu is het nog net geen plastic onderzettertje... ter grote van een bierviltje.

Overigens wat een parkeer chaos.

En niet gedacht dat medemenners ook zo dom konden zijn om gewoon naast je trailer te parkeren.
Daar moet toch een kar op en af?

Kon dus na aanmelden mijn combi weer verschuiven, heb er ook wat van gezegd tegen de betreffende buren.
Maar ik kon mijn auto toch verzetten?
Ja toedels, zij hadden hun auto er niet meteen naast moeten prakken, maar stukje naar achteren moeten laten staan.

We hebben nog overwogen mijn combi klem achter de trailer klep te zetten, maar hebben het gehouden op menkar niet logisch
parkeren.

Maar er was veel te weinig plaats en geen parkeer wachters die het geheel in goede banen leiden, en PLAATS aanwezen.

Verder top dag!
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 14-09-13 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:16

Stalplaatje was zeker pauper, komt hier echt niet zichtbaar haha.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:16

BlauweSteen schreef:
Ik ben wezen kijken met een vriendin, en ondanks de regen was het ontzettend leuk om te zien! We hebben voornamelijk rondgehangen bij ring A en B, ik heb nog de prijsuitreiking van Sylvester en Noran gezien en Ferro heb ik zien rijden.

Pff prijsuitreiking vond ik niet leuk _O- ze wouden zó graag even gas erop.. maarja dat kan gewoon niet met die grond. Muziek maakte ze erg blij, maar we zijn weer goed rond gekomen hihi

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:19

Stalplaten zijn ronduit triest geworden. Erg jammer

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:29

Hierbij de foto's van vandaag een zeer trieste regenachtige dag met mooie resultaten!
Gezien de weersomstandigheden aangepaste tarieven. Foto's zijn onbewerkt en worden
indien besteld aangepast op kleur, belichting en compositie.
Foto's kunnen naar wens dichterbij gehaald worden.
https://picasaweb.google.com/1031459290 ... tember2013

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:01

Ik ben ook weer thuis, wat een regen vandaag. En toch vond ik het een geslaagde dag. Ik zal proberen morgen een linkje met de foto's te plaatsen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:11

Ik heb ziten genieten van je foto' LS. Uiteraard helemaal van die met juf Sanne en haar kleine driftkikkers. Wat zijn ze tochnklein tussennal die anderen. Heel veel moie pony's gezien. Misschien moet die van mij toch ook maar s voor de kar.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 23:45

Zo net weer thuis ....wat een natte dag! maar we mogen absoluut niet klagen. Heb een hoop Bokkers gesproken en gezien...erg leuk! @LS_ foto's morgen ga ik op mijn gemakje nog even goed naar je foto's kijken...die 'zweef' foto in het andere topic is erg leuk!

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 03:03

sasika schreef:
wittequint wat jammer dat daardoor spanning kwam :( enne laatste wedstrijd? voor de winter of stop je der helemaal mee?

margarita_ kwam jij wel door de laatste ring 8 heen? geen last van de blubber? Gefeliciteerd met de 9de plaats iig!!

Ik startte als 3e combinatie toen was de baan nog prima te rijden.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 07:40

Wij zijn nu nog op het centrum. Gisteren foutloos gereden maar helaas
Buiten de tijd. Na de huldiging zijn we met 3 dubbelspionnen de
Heide op gegaan. En lekker gebbqd.

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

wittequint

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 08:05

@sasika Quint gaat verder met mijn dochter <3 misschien dat ik volgend jaar met haar d pony ga starten,zien wel.

shetlander20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 08:55

Ook wij zijn weer terug van een natte dag in ermelo. Mijn pony's hebben het ook keurig gedaan. Helaas 1 bal gereden op poortje 2. Omdat je daar min of meer op het publiek moet rijden met paraplu's en dirk daar een beetje bang voor is bleef hij naar rechts tegen kees aan duwen daardoor niet goed te sturen zijn en de binnen kant de pion aan tikte waardoor de bal viel. Verder toch erg lekker gereden. En dit was onze 6de vaardigheid parcours dus heb helemaal niets te klagen. We zijn uit eindelijk 6de geworden. Ben dit jaar wel districtkampioen geworden met dit span. We zijn pas 2013 begonnen met officieel te starten. Dirk is ook nog maar 4 jaar jong. Vindt het dus toch nog een hele prestatie dat we dit jaar al op ermelo hebben gestaan.
Alle andere rijders ook super gefeliciteerd met jullie prestatie. Het was bijna niet te doen met dat klote weer.
LS_fotos ik had gisteren avond op mijn mobiel al wat foto's bekeken. Mooie foto's geworden. Dank daarvoor.

_MarjolaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 11:53

@Gem dit is het stalplaatje. Kreeg je gelijk bij het betalen van je startgeld.

Mijn zus heeft in '05, '06 en '07 op de Hippiade ohz gereden (als ik de jaartallen zo goed heb). In 2005 was ie ook van plastic. In 2006 was er al helemaal geen plaatje (compleet wegbezuinigd) en toen in 2007 zo'n metaal geval (zeker een goedmakertje na flink wat klachten ;)). Dus in dat op zicht niet echt verbaasd dat ie van plastic was. Vind het beter dan helemaal niets krijgen. En de bouwput moet blijkbaar ergens van gefinancierd worden. hihi. Al wordt het wel een gaaf complex volgens mij als het helemaal af is.

@Melanie ja 2 en 3 was echt onlogisch neergezet. Als 3 nou net iets verder had gestaan, was het misschien nog te doen geweest. Heb genoeg mensen een volte zien draaien om 3 te halen.

@LS leuk zo'n rij foto's. Ga even rondkijken :D

@Sjolvir wat een gedoe bij jullie parkeerterrein. Vrachtwagens was ook al niet logisch (had iemand met zijn trailer de doorgang geblokkeerd. (Nee zo kom je het terrein af...) Ze hadden inderdaad beter iemand midden op het terrein kunnen zetten i.p.v. met zn 2/3en bij de ingang vooraan blijven hangen. Wij werden als eerste bij de nieuwe stallen neergezet (naast de rijhal) en we hadden geen idee of we nu echt goed stonden, maar toen er meer volgden bleek dus van wel.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 12:19

het parkeren was indd echt WAARDELOOS. ze wouden dat wij met onze vrachtwagen op het GRAS gingen staan bijde vaardigheid van de competitie.. dat heeft harry toch maar niet gedaan.. en dan moesten we ook nog tussen die mooie hegjes door... dan was er van de heg niet zo heel veel meer over geweest :D :D

maar wij hadden wel een geslaagde dag geen titels maar toch wel goed..
in de vaardigheid 3de.
in de dressuur met 2 span 4de
in de dressuur met enkelspan 11de
in de competitie reserve kampioen bij 4 en 5 jarige *\%/* *\%/*

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 12:54

Mijn foto's staan inmiddels ook online

De foto's zijn nog onbewerkt en worden indien besteld aangepast op kleur, belichting, compositie, etc. Andere wensen zijn bespreekbaar.
Foto's zijn te bestellen via pb of vanaf vanavond te bestellen via http://www.oypo.nl.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 13:31

Maisie schreef:
Wij zijn nu nog op het centrum. Gisteren foutloos gereden maar helaas
Buiten de tijd. Na de huldiging zijn we met 3 dubbelspionnen de
Heide op gegaan. En lekker gebbqd.

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

:D :D :D :D beetje moe, maisie? :D benieuwd hoe dat er uit ziet dubbelspionnen op de hei