Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zo kan die ook achterwaarts tegenwoordig als ik erachter sta dan rent die achteruit. Tsja dan denk ik dat doet die ook niet als die het niet leuk vind. :p 

)

Heb een topic aangemaakt van vandaag, vermeld in mijn onderschrift!
) ?

)
Maar we hebben toch leuke dingen gedaan 
[GVL-ITP] [***] flikkert van het blok af! )
) en eigenlijk ging dat best wel goed! Ok, hij verliest wel eens z'n aandacht, maar dat zal ik nooit kunnen voorkomen, die momentjes zullen er altijd wel zijn
Maar hij blijft in de buurt en doet mee, terwijl hij ook gewoon kan wegwandelen, dus dat is voor mij al geweldig
)! Pak je hem ook van de andere kant? Misschien geeft dat wat afwisseling, of zou dat juist te onduidelijk zijn?
Heb zelf weinig kunnen doen de laatste weken, dus dan heb je ook niet veel te vertellen natuurlijk
Maar ik hoop dat daar vanaf nu weer verandering in komt en dan volgt de rest hopelijk vanzelf 
Ik weet niet of het echt onduidelijk gaat zijn, maar het is misschien teveel voor hem als hij de hele tijd op en af inspanning moet leveren, je weet wel niet hoe moe je daar van wordt?
Dus ik doe het voorlopig steeds naar dezelfde kant, om het begrip er nog beter in te krijgen en gewoon zodat hij weet dat hij enkel naar die kant wat moet doen .. Of we dit in de toekomst nog gaan uitbreiden of niet weet ik nog niet, zien we wel

) zoals bij het vrijspringen en misschien ook zijwaarts en dat soort dingetjes
Zijwaarts zijn we nog altijd niet in geslaagd, dat wil maar niet
Maarja, is ook niet levensnoodzakelijk (als ik hem 'om' wil gaat hij wel hoor, maar jullie snappen me wel denk ik). Heb nu laatst een oefeningetje gekregen om de achterhand te laten wijken (dat hij z'n binnenbeen dus voor z'n buitenbeen neerzet, als jullie het begrijpen) en dat gaan we oefenen. En als dat goed gaat probeer ik dat met de voorkant ook eens en dan komen we er wel stilaan

Is eigenlijk gekomen omdat hij mij ging uitdagen (boos kijken in het voorbijlopen
) en hier reageerde ik op en toen ging hij toch wel opzij
Maar heb gemerkt dat hij toch best wel kan bewegen 

Ik heb geen idee wat ik op dat moment deed ofzo, het was ook niet dat hij me echt wilde gaan aanvallen, maar ik tolereer het niet als hij zo dichtbij met z'n oren in z'n nek voorbijkomt
Vond z'n reactie wel leuk
En inderdaad, hij ervaarde het niet als slecht want hij deed daarna gewoon weer prima mee
Altijd duidelijk blijven bij die beesten
Is ook het leukste denk ik 
Er gebeurt nu al niet zoveel 

) maar omdat we beiden erg gefrustreerd worden van al die rotinsecten die rondvliegen
Het is gewoon niet meer fijn werken zo
Moet alles vragen en doen in het moment dat net 1 daas weg is en net voor de volgende alweer in aantocht is
Want zodra er iets op poon zit is de aandacht (uiteraard) weg .. Arm, gevoelig, beestje
(en ik ben zelf ook allergisch, dus dat maakt het dubbel zo leuk
).