Wie gaat er allemaal naar Equiday?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:23

LeonieL schreef:
Maar er waren wel meer mensen die me héél bekend voor kwamen, maar die ik eigenlijk niet ken :')

Haha irritant is dat he. :')

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:24

Prachtige foto's zeg!
Oh whaha, ik heb ook nog wat bokkers gezien volgens mij... :))

_Maart_

Re: Wie gaat er allemaal naar Equiday?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:40

Super leuke dag! :D
Roos mag d'r borst nat maken met al mijn nieuwe ideeën en motivatie!

Emiel Voest was al helemaal geweldig, maar er waren ook demo's die interessant waren maar saai overgebracht. Ook bij sommige liepen de paarden verre van relaxed, maar dat komt ook door de nieuwe situatie en het publiek, dat is logisch, maar dan kan je er wel op inspelen en niet alleen op de prestatie afgaan.

Kortom, goede organisatie, leuke en interessante dag en mooie entreeprijs :j

bianca1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 23:40

Wij zijn ook met zijn 4tjes geweest. Van sommige demo's/clinics had ik wat meer verwacht en bleek de ervaring te min om een goede demo/clinic te geven. Ook het geluid was soms heel slecht. Daarintegen waren sommige demo's juist wel leuk en inspirerend om te zien zoals o.a dat meisje van Equisense met haar paard. Naar ons idee was dat een gelukkig paard in balans met zijn eigenaar. Terwijl er andere paarden bij waren die het minder naar hun zin hadden, o.a de fries die constant zijn oren in zijn nek had, why??. Het kwam ook veel op hetzelfde neer en het kwam soms niet goed over (door het geluid) en verveelde na een tijdje, zou voor mij niet ieder jaar hoeven denk ik. Maar vond het shoppen erg leuk, heb een barebackpad en een dekje met voorgevormde schoft super goedkoop gekocht! We hebben het niet voor niks heel de dag volgehouden, dat zegt toch ook genoeg!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 23:42

oren in de nek betekend niet perse slecht. ik geloof niet dat JAuke (die bedoel je toch?) het vervelend vond hoor. xD Mijn verzorgpony vind het ook heel leuk om te VD'en ed. maar zelfs in het weiland heeft ze haar oren zo naar achter. (niet plat, maar dat had jauke ook niet)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 23:44

Dat was inderdaad ook zeker concentratie, het paard liep immers los en kon ook kiezen niet mee te doen natuurlijk :))
Vond dat iedereen het erg goed deed, toch spannend voor veel publiek. Die mevrouw met de valkhengst vond
ik ook erg leuk!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 07:17

We moeten volgend jaar eigenlijk ook gewoon een bokt kraampje hebben :j al is het maar een ontmoetingsplek ;)

sandra83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 08:47

Bedankt voor jullie leuke en ook kritische commentaar!
Ik lees hier en daar dat het programma niet veelzijdig was. Ik hoor graag suggesties op dat vlak. Want we hadden al:
Parelli (misschien wat zwaar vertegenwoordigd), Clickertraining, Chris Irwin, Hempfling/Josien, Emiel Voest en klassieke dressuur. Annemarie van Toorn en Terra Natura waren helaas verhinderd (wellicht zijn die er volgend jaar bij)
Alle mensen uit de voorverkoop ontvangen van ons komende week een enquete. We willen namelijk écht ons best doen om elk jaar weer een evenement te organiseren dat aansluit bij wat NH-ers (en geinteresseerden) graag willen. Niet alleen kwa programma, maar ook kwa standhouders, indeling, sfeer, lokatie, etc. Het invullen van deze enquete wordt heel erg gewaardeerd!

Degenen die niet in de voorverkoop een kaartje hebben gekocht, en waar we dus geen emailadres van hebben, kunnen de enquete invullen via een link die ik deze week hier en op onze website zal plaatsen.
Vandaag heb ik nog even een uitrustdagje, maar daarna zul je de enquete wel zien verschijnen.

Leuk trouwens dat sommigen van jullie mijn demo (meisje van EquiSense met dat bruine gekke paard) kunnen waarderen. Shanna was heftiger dan normaal, vooral omdat ik door de drukte haar zo uit de paddock plukte en mee moest nemen... Maar de connectie was er wel. Het was mijn eerste presentatie tijdens een demo, en dat viel me reuze mee. Al hoefde ik ook geen lang verhaal te houden.

Bedankt allemaal voor jullie komst, gezelligheid en commentaar.

lfobijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 09:30

Hoi ik wilde de organisatie ook even bedanken voor de zeer geslaagde dag! Ik heb meegedaan met de Agility demo met de haf en daarna de hele dag in de stand van 2Souls gestaan.
Ik moet zeggen dat het geluid van de showring in de stand zeer goed te volgen was de hele dag dus ik denk dat het erg te maken heeft gehad met de plaats waar je was om het geluid goed te volgen.

Zou ik jullie mogen vragen of jullie misschien nog foto's hebben van de agility demo? Zowel van de haf als van Frank met zijn Tinker? Ik zou het erg leuk vinden om die te hebben en wellicht als het mag ook te gebruiken op de site van 2souls.

Mochten jullie foto's hebben, zouden jullie die dan misschien hier willen zetten of naar mij willen mailen? Dat zou ik echt helemaal geweldig vinden! lfobijn@hotmail.com

Super bedankt allemaal en hopelijk tot volgend jaar!

secequine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:13

Wij waren ook geweest, we hebben ons uitstekend vermaakt, zoals vaker gezegd vonden we het inderdaad jammer dat de geluidskwaliteit minder was, verder een leuke dag. We zouden dan ook graag volgend jaar met een stand willen staan.

We hebben ook wat foto's gemaakt hier een paar

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:47

Op pagina 10, de foto met "we sluiten af met parelli". Weet iemand wat voor ras die kolos is? Een medewerker gokte een uit de kluiten gewassen kwpnner, hij was zo mooi en groot kolossig :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:56

lfobijn schreef:
Hoi ik wilde de organisatie ook even bedanken voor de zeer geslaagde dag! Ik heb meegedaan met de Agility demo met de haf en daarna de hele dag in de stand van 2Souls gestaan.
Ik moet zeggen dat het geluid van de showring in de stand zeer goed te volgen was de hele dag dus ik denk dat het erg te maken heeft gehad met de plaats waar je was om het geluid goed te volgen.

Zou ik jullie mogen vragen of jullie misschien nog foto's hebben van de agility demo? Zowel van de haf als van Frank met zijn Tinker? Ik zou het erg leuk vinden om die te hebben en wellicht als het mag ook te gebruiken op de site van 2souls.

Mochten jullie foto's hebben, zouden jullie die dan misschien hier willen zetten of naar mij willen mailen? Dat zou ik echt helemaal geweldig vinden! lfobijn@hotmail.com

Super bedankt allemaal en hopelijk tot volgend jaar!

Heb nog wel een paar foto's, kwamen net binnen toen jullie bezig waren. :) Hoop ze vanavond online te hebben, eerst nog even genieten van het mooie weer. :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 13:35

Het was een topdag, organisatie was goed ook achter de schermen!

Bij de equiplay stand stonden dames bekend van het NH-Forum ;)
Veel mensen die een demo hebben gegeven zijn daar ook lid van ;)

Verder vond ik de demo's leuk :) en best hoog niveau.

Jammer dat mensen daar kritiek op hebben kwa prestatie, want het gaat niet om de prestatie maar om de RELATIE. daar draait deze hele dag om! DO IT FOR THE HORSE.
In sommige gevallen dus logisch dat niet alles perfect uitgevoerd kon worden, want daar was dan de horsenality van dat paard op dat moment niet naar ;)

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 14:09

Wij zijn niet zo heel lang gebleven. Ik vond Emiel Voest zeer interessant (had hem nog nooit gezien), de NH-challenge was ook heel leuk om naar te kijken, evenals de dames van de organisatie met hun mooie paardjes. De dames van de stal uit het Amsterdamse Westerpark vond ik helemaal niks (maar ik snap ook niet waarom je een demo gaat geven met paarden die je nog maar pas hebt en die verder niks kunnen laten zien).

Baalde dat de ElastoSteps hier voor € 100,- te koop waren, heb er op Equitana € 150,- voor betaald. :D

Ik heb me wel vermaakt, maar zal de volgende keer alleen gaan als het toevallig bij me in de buurt is of we met iemand mee kunnen rijden. Was nu meer dan € 50 reiskosten kwijt (2 pers) en dat vond ik te veel.

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:23

Het was inderdaad erg druk :)
Ook vond ik de warmte binnen gelukkig wel meevallen.

De meeste demo's vond ik wel interessant. Veel leuke paardjes gezien!

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:56

had wel verwacht dat het drukker zou zijn,
maar vind het zo ook prima hoor :)

iedreen liep ook met van die stokjes he ;)
dat viel me echt op :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:10

Obelix_Luna schreef:
had wel verwacht dat het drukker zou zijn,
maar vind het zo ook prima hoor :)

iedreen liep ook met van die stokjes he ;)dat viel me echt op :)

Dat noemen we/ze een CarrotStick ;)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:54

Het valt me op dat er nu bij EA te koop gevraagd steeds meer touwhalsters, leadropes en ander NH materiaal gezocht wordt :D hoe zou dat toch komen???

bianca1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:04

@ Sandra 83: Wat ik ook zo leuk vond aan je demo is dat je hem oprecht bedankte. En als hij even iets minder deed vroeg je normaal op een vriendelijke manier om een herkansing. Hij wilde echt wel werken voor jou, mooi om te zien. Het was ook de 1e demo waarvan wij dachten dat is eindelijk iemand die weet wat ze doet. Het kaf van het koren scheiden werd er nog gezegd. Wij hebben bij jullie nog info gevraagd voor een clinic op stal dus wie weet!

Zelf ga ik ook eens met mijn arabiertje aan de slag om te kijken of we wat meer vertrouwen kunnen kweken en hem tot een dapperder paard kunnen omtoveren.

Verder heb ik trouwens nog een dekje met voorgevormde schoft en een barebackpad gekocht :D

Groetjes,

Bianca

sandra83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:27

Dank je wel. Bianca, je woorden doen me goed.
Gisterenochtend kwam Shanna (is een merrie) in galop naar het hek toen ik aan kwam fietsen en heeft een kwartier met haar hoofd op mn schouder gestaan. Ik mocht niet opstappen, maar dat was ok,. Na zo'n dag waar ik mn paard nauwelijks zag, uit de paddock plukte en voor zulke omstandigheden heb gegooid, was het een hele geruststelling dat ze me uberhaupt nog wilde zien :D

We hebben zo'n 1000 bezoekers mogen ontvangen. Dat is 20% meer dan vorig jaar. Door de verdeling over 2 hallen leek het misschien minder druk. Toch waren bij bepaalde demo's de tribune en bankjes overvol. Wij zijn erg tevreden over de opkomst, zéker met dit mooie strandweer.

@ isegrim: waar woon je dan? :D

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:43

Ik vond het een mega geslaagde dag. Het was wel plannen met uitzoeken welke demo/lezing ik bij wou wonen.
Heel erg goed georganiseerd!!!!! Heb erg genoten.
Enige minpuntje was inderdaad het geluid.

sandra83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:46

Jammer dat het geluid nog steeds niet goed was... We hadden nu toch een profi bedrijf uitgenodigd...
De korte kant van de showring was een probleem was gewoon niet echt op te lossen was. Maar de tribune en de lange zijde met bankjes had toch in principe goed moeten zijn...
Het blijft erg lastig hoor, want je wilt het geluid namelijk zo min mogelijk bij de standhouders hebben, maar dit zaten erg dicht bij de piste natuurlijk.

lfobijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:52

Voor de standhouders vond ik het geluid ( in ieder geval in onze stand) totaal niet overheersend of storend, maar leuk genoeg om het nog net te kunnen volgen als je even geen mensen bij je stand had die je te woord kon staan.
Hierbij trouwens een linkje naar het filmpje wat ik van onze eigen demo heb kunnen maken, voor de liefhebbens: http://youtu.be/45zfhpNkD1A
Ik hoop dat hij het doet.
En mochten er nog mensen foto's hebben, graag!!!

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:53

Het was inderdaad het geluid aan de korte kant daar was vaak nog plek om naar de demo's te kijken want aan de lange kant was het erg druk. Maar hoorde inderdaad ook van de mensen aan de lange kant dat daar het geluid stukken beter was.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 11:11

In hal twee waar ik een stand had hebben wij geen last gehad van het geluid. De organisatie als geheel was prima voor elkaar.