xElienx schreef:nee, maar op de foto hier boven zie ik toch echt 2 paardjes voor de wagen lopen
ow sorry, wist niet dat je het specifiek over die foto had...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xElienx schreef:nee, maar op de foto hier boven zie ik toch echt 2 paardjes voor de wagen lopen
xElienx schreef:daarom heb ik me uiteindelijk toch weten over te halenik ben opzich echt geen kunstof-fan. maar deze was zo mooi smal met kleine gespjes, soepel en zeer licht dat ik meteen om was.
er moeten wel hier en daar nog wat gaatjes bij in gemaakt worden.
xElienx schreef:ik ben sinds vandaag in het bezit van een Zilco-tuig. het ligt erg mooi. verder heb ik er nog geen ervaring mee
xElienx schreef:weet iemand trouwens welk type Zilco-tuig dit is? het staat nergens op de zak of iets.
BlackDevils schreef:xElienx schreef:weet iemand trouwens welk type Zilco-tuig dit is? het staat nergens op de zak of iets.
Wel handig om te weten als je iets koopt.

xElienx schreef:haha, ik had mn pony's meegenomen na de leverancier en dit tuig beviel me heel goed. dat is toch belangrijker dan het type
maar dit is toch geen nylon tuig?
edit: en het was ook het enige tuig wat hem goed pastte. hij staat namelijk niet echt in het shet-model en daar zijn alle tuigen wel naar gemaakt.

)