monté rijden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daantje99

Re: monté rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 19:32

@ wendyBZ: Nog niet nee, ik heb een drafstal gevonden maar ben nog niet naar die mensen toe geweest. Dit was de voorbereiding, ik wil gewoon alles weten.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:58

Volgens mij moet je ook een diploma ofzo hebben waarbij je zowel theorie als praktijk heb! Ik vraag het morgen op mijn stage adres, mijn "collega" doet er aan! Ze koerst volgende week maandag ook weer! Lachen

Ik train ze wel onder het zadel op de baan, maar niet echt op hoge snelheid. In het bos laatst wel, erg gaaf!!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:37

Ja, je moet je vergunning halen Lachen. Daarin moet je inderdaad theorie halen en je moet praktijk examen doen. Dit examen bestaat uit een oefen dag en een examen dag. Maar zolang jij nog geen paarden getraind hebt( wat ik aanneem omdat je nog niet op die stal bent geweest Lachen ) hoef je nog niet aan dat examen te denken Lachen .
Ten eerste omdat je dan nog te weinig ervaring hebt en ten tweede omdat er op dit moment meer rijders dan paarden zijn en je dus zowiezo een paardje voor in de koers moet regelen Lachen .