[AR] Rakker voor de wagen [mini shet]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: Rakker voor de wagen [mini shet]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 22:42

Ziet er goed uit hoor! vind alleen 150 kg voor 80 cm shet wel veel Nagelbijten / Gniffelen Hij heeft mooie manen zeg

Mag ik vragen wat voor tuigje je hebt?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 08:34

Wat leuk zeg! en wat een ukkie.
zijn er geen grasvelden waar ze les op geven?

Die hoefschoentjes! wat leuk!
mag ik vragen waar je die hebt laten maken en hoe duur dat ongeveer is?

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 18:08

Sappos schreef:
Ziet er goed uit hoor! vind alleen 150 kg voor 80 cm shet wel veel Nagelbijten / Gniffelen Hij heeft mooie manen zeg

Mag ik vragen wat voor tuigje je hebt?

Haha hij heeft een gras pens Vork nee ik zou niet weten wat die weegt. Maar hij hoeft iig niet te veel te trekken.

edit: Ik heb dit tuigje van Ideal geweldig tuig, kost wat maar dan heb je wat. Alles in maat mini en zit perfect. Het is gewoon een standaard tuigje meen dat ik 300 euro kwijt was voor alles, maar dat weet ik niet meer precies. Maar het is echt een stukje kwaliteit!!

IvysToeter schreef:
Wat leuk zeg! en wat een ukkie.
zijn er geen grasvelden waar ze les op geven?

Die hoefschoentjes! wat leuk!
mag ik vragen waar je die hebt laten maken en hoe duur dat ongeveer is?

Er zijn hier niet echt grasveldjes jammer genoeg, waar deze foto´s gemaakt zijn is midden in het park, en uhm daar mag je niet echt officieel komen. Dus doe dat ook alleen als het echt droog is. Ik ben nu opzoek naar andere wielen voor onder mijn wagen dan kan hij hem door de bak trekken en kan ik gaan lessen.

Die hoefschoenen heb ik geluk mee, het zijn gewoon standaard hoefschoenen van easybood deze heb ik gewoon bij mijn ruitersport zaak vandaan. http://www.ooteman.nl (als ik ht zo goed type) heeft ze ook maar dan de duurdere versie. ik heb de aller kleinste maat, dacht dat het Pony000 is. Je zou hun kunnen mailen of ze ook de gewone versie zonder extra dingen kunnen bestellen. Let wel, ik zit er aan te denken om die extra dingen er op tezetten. Op straat blijven ze goed om zitten. Maar in gras gaan ze al snel uit. Moet dat draad ook nog strakker spannen. Voor de rest ben ik er zeer te vrede mee en kan ik er heerlijk mee over de weg met die kleine.

horselove154

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 12:29

Hoi!

Mooie pony, hij heeft echt prachtige manen!!
Zo te zien vinden jullie het bijde leuk!!
Veel plezier nog met hem!
Ga je ook wedstrijden rijden??

Groetjes..

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 12:36

Ik vind de lamoen wat lang. Hij prikt hier en daar volgens mij in zijn buik. Misschien kun je het uiteinde wat ronder maken.
Verder vind ik het een vreselijke gave pony. Veel plezier er mee.

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 17:36

het is een mooi wagentje maarje wielen zijn niet ideaaal om ermee in een zandbak te rijden. het is nl zo dat bredere wielen een groter oppervlak zand moeten "wegdrukken". dus met de smallere spaakwielen heb je dat probleem veel minder. verder is het een vrij massief karretje. zou je een dresseerwagentje hebben dan zou hij het veel makkelijker kunnen.

ik vind trouwens dat je een schitterende shet hebt.

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 20:31

Op deze manier kan ik nog geen wedstrijden rijden, wat ik al zei er moeten eerst andere wielen onder, en dan wil ik met hem ook gaan lessen, zitten namelijk echt nog dingen die ik moet leren of we moeten veranderen. Maar misschien in de toekomst wel eens een wedstrijdje!

Naar mijn idee is het lamoen niet telang, hij is zelfs nagekeken door een menner met een 4 span shetten die op de pret met je shet dag was, en die vond het helemaal goed, op de wielen na dan dat zou beter kunnen. Maar ik zal er op letten of hij er last van heeft.

@ fjordido, ik ben ook opzoek naar andere wielen, maar dit is nog lastig om te vinden. Het is geen masief wagentje hoor, dat lijkt alleen maar zo, deze wagen is juist heel licht, dus daar ligt het niet aan naar mijn idee, er moeten alleen andere wielen onder komen. Dat zal al heel veel schelen.

Voor de rest dankjewel Lachen

Iersas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 16:54

onwijs gave shet;)

Alleen je broek mag wel wat strakker, als je remt hangen de strengen als waslijntjes en het limoen schiet naar voren;)