simodi schreef:Ziet er leuk uit, zal ook je andere topic eens gaan lezen ....
(Heb je wandel topic net gehad)
Nou zeg ... wat een weg heb jij afgelegd met je paardje! Nu heb ik extra bewondering voor jullie band samen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
simodi schreef:Ziet er leuk uit, zal ook je andere topic eens gaan lezen ....
(Heb je wandel topic net gehad)

Silence schreef:Bedankt.
Met het touw doe ik erg weinig, dus kan daar ook niet echt van op aan.
Het hangt er meer aan, voor als het een keer fout gaat.

Sodera schreef:Mag ik vragen waarom je met een gewoon halster werkt? Heb nl geleerd dat met een touwhalster je hulpen veel duidelijker doorkomen + dat het ook véél lichter is!
Voor de rest heb ik je topics wel een beetje bijgehouden en vind echt dat je supervooruit gaat!

Dank je. Super berichtje om te lezen.
En waarom? Gewoon omdat ik enorm veel bewondering voor jullie heb! Jij gaat met zo enorm veel geduld met je paardje om! Af en toe denk ik; jeetje, waar haalt zij al dat geduld vandaan! De oefeningetjes zien er goed uit! Ik zou zeggen; ga zo door met de knappe Silence!

.
.
.
. Ik rijd zelf regelmatig op een kleine zwarte Italiaanse pony en die is ook vrij smal en ik dus niet. Zolang Feli aangeeft dat het goed kan en ik voel dat ik haar niet in de weg zit [dat controleer ik ook bij anderen door het te vragen], blijf ik haar rijden. Geef je 'droom' dus niet op, maar blijf werken aan jullie als combinatie. Dan zijn jullie een prachtig stel en dan maakt je omvang ook niks uit
. 
Dank je wel voor je super lieve berichtje. Echt heel leuk om te lezen hoe je ons zo volgt.