Niet eens met bitloos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tijgertje86

Re: Niet eens met bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:48

Aparte manier van oplossen heeft je instructrice. Zo hoort het niet!

Ik zou iemand anders zoeken die je wel les kan geven op jouw manier. Ik geef zelf overigens ook les aan mensen die bitloos rijden/ de overstap maken. Ik weet niet waar je woont, maar mocht je bij mij in de buurt wonen, dan is er misschien wel iets mogelijk.

Marronn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 15:00

Tijgertje86 schreef:

Ik zou iemand anders zoeken die je wel les kan geven op jouw manier. Ik geef zelf overigens ook les aan mensen die bitloos rijden/ de overstap maken. Ik weet niet waar je woont, maar mocht je bij mij in de buurt wonen, dan is er misschien wel iets mogelijk.

Ik woon in Noord- Brabant, ik denk dat dat een beetje te ver is. Bij mij in de buurt zijn er
voor de rest geen instructrices die NH les geven. Ook al gekeken op bitloos.nl

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:02

Stoppen met les en iemand anders zoeken,mijn paard loopt ook veel beter zonder bit maar daar moest de instructrice wel aan wennen.Die vond het eerst maar niks.

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:04

SuzanneW schreef:
Tijgertje86 schreef:

Ik woon in Noord- Brabant, ik denk dat dat een beetje te ver is. Bij mij in de buurt zijn er
voor de rest geen instructrices die NH les geven. Ook al gekeken op bitloos.nl

Dat gaat niet werken. Knipoog Zelf maak overigens op dit moment ook geen reclame op sites (behalve Bokt), omdat ik nagenoeg vol zit. Misschien zijn er best mensen in Brabant die je kunnen helpen, maar die ook amper adverteren. Bokt oproep plaatsen? is dat een idee?

Marronn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 15:05

ik zal wel eens rustig rondkijken hier in de buurt Knipoog

tinkerkatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:09

Ga met de anderen mee, nu stoppen met de instructrice en lekker zelf rijden tot je iemand vindt die wel snapt dat je op een vriendelijke manier veel meer bereikt dan met dwang en andere ellende.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:12

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:17

Citaat:
Bedankt;) Ik zal eens gaan kijken. Maar waar ik nu weer mee zit is hoe vertel ik het aan mijn instructrice? Bloos Of zal ik even afwachten totdat ik een nieuwe instructrice heb gevonden?

Hoe vertel je het je instructrice? Nou ik denk dat dat niet zo moeilijk is.. Ze heeft ook geen problemen om jou dingen te vertellen die voor geen kant kloppen, dus vertel haar maar is goed de waarheid en druk dr met de neus op de feiten.. en het is misschien moeilijk om zoiets te zeggen tegen iemand, maar denk er maar is aan wat er misschien met je paard zou gebeuren als je de dingen op zou volgen die zij jou allemaal verteld.. dat zou alleen maar averechts werken.. met dat in je hoofd moet je het haar maar vertellen!!

Je bent haar liever kwijt dan rijk...!! Whoosh!