Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tijgertje86 schreef:Aparte manier van oplossen heeft je instructrice. Zo hoort het niet!
Ik zou iemand anders zoeken die je wel les kan geven op jouw manier. Ik geef zelf overigens ook les aan mensen die bitloos rijden/ de overstap maken. Ik weet niet waar je woont, maar mocht je bij mij in de buurt wonen, dan is er misschien wel iets mogelijk.
SuzanneW schreef:Tijgertje86 schreef:Aparte manier van oplossen heeft je instructrice. Zo hoort het niet!
Ik zou iemand anders zoeken die je wel les kan geven op jouw manier. Ik geef zelf overigens ook les aan mensen die bitloos rijden/ de overstap maken. Ik weet niet waar je woont, maar mocht je bij mij in de buurt wonen, dan is er misschien wel iets mogelijk.
Ik woon in Noord- Brabant, ik denk dat dat een beetje te ver is. Bij mij in de buurt zijn er
voor de rest geen instructrices die NH les geven. Ook al gekeken op bitloos.nl
Zelf maak overigens op dit moment ook geen reclame op sites (behalve Bokt), omdat ik nagenoeg vol zit. Misschien zijn er best mensen in Brabant die je kunnen helpen, maar die ook amper adverteren. Bokt oproep plaatsen? is dat een idee?
Citaat:Bedankt;) Ik zal eens gaan kijken. Maar waar ik nu weer mee zit is hoe vertel ik het aan mijn instructrice?Of zal ik even afwachten totdat ik een nieuwe instructrice heb gevonden?