Is dit boek de moeite?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sanne83

Re: Is dit boek de moeite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 20:45

Daarom Knipoog ik heb het idee dat je meer hebt aan inzicht op zo'n moment en daar zijn de succes series voor bedoelt.
Het level 1 pakket is echt stap voor stap en echt bedoelt voor veiligheid en basis technieken. Pas als je echt weet waar parelli in grote lijnen over gaat en wat het doel is, kan je beslissen of het wat voor jou is. Als je er dan niet uitkomt zonder stap voor stap uitleg, kan je altijd nog bij level 1 beginnen.
tip: kijk eens op ebay naar de pakketten, en bedenk dat je ze ook weer kunt verkopen als je het geld er niet echt voor hebt Knipoog

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 20:46

Bedankt.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:42

Citaat:
Whaha, allemaal op visite bij Cissy!

Haha! je wilt niet weten hoeveel ruimte ik heb.... jullie zijn van harte welkom hoor!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:08

Haha Cissy! Haha!

---

Citaat:
TurdusMerula schreef:
Citaat:
Ik heb een hoop informatie gezocht over Parelli, en had daardoor wel een indruk van zijn manier van werken. Ik heb ook de Nederlandse versie van het boek. Wat er in staat is vrij logisch, en ik vond het dan ook niet heel 'nieuw' meer. Wat er staat is zeker waar, en je zou er evt. ook mee aan de slag kunnen. Ik heb zelf geen pakket, maar van wat ik hoor zou dat wel leerzamer zijn, het boek is toch wat compacter. Verder vind ik het boek slecht vertaalt en toch een beetje vervelend geschreven, maar het blijft wel te volgen. Uiteindelijk zou ik het wel kopen, evt. tweedehands, omdat het je wel 'scherp houd'.

Hippologic schreef:
Citaat:
Ik vind het boek wel goed vertaald. Ik heb de NL en de E versie naast elkaar gelezen (woord voor woord) en de vertaling is erg goed. Er is 1 klein grapje dat niet vertaald is (en niet te vertalen was).

Misschien heb ik ook wel een beetje te snel geoordeeld, want ik heb de Engelse versie nooit helemaal gelezen.
Ik vind het boek ok, maar ik vind er persoonlijk grote stukken in zitten die geschreven zijn in een 'vervelende stijl'.