[AR] SMW Ugchelen 3 en 4 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hindo2

Re: SMW Ugchelen 3 en 4 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 14:44

Renate1970 schreef:
euhm, stelletje grapjassen Duivel, er staat nu een nieuwe startlijst op hun site, ik mag nu om 9.20 dressuur en om 9.42 vaardigheid.

Onze starttijden zijn nog hetzelfde.

Ben ook bezig met inpakken.. willen vanavond alles klaar hebben.
Morgenochtend moet manlief nog even naar de klok (op de veiling)
Zelf wil ik de paarden nog even onder de man rijden, benen en staart wassen, alles uitmesten (5 stuks) en 1 van de achterblijvers even naar zijn logeeradres brengen.. De andere twee achterblijvers ("de gepensioneerden" Knipoog ) blijven thuis en daar hebben we verzorging voor geregel. Denk dat we dan ik net na de middag gaan rijden.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:11

Ik heb net ook alles schoon gemaakt en al een groot deel in de vrachtauto liggen. Wil morgenochtend vroeg eruit, pony even aan de longe laten werken, daarna pony wassen en vlechten. Plan is om voor de middag nog weg te rijden. Dan hebben we daar lekker de tijd om de hindernissen alvast te verkennen etc., aangezien papa weer de gehele dag jury moet zijn.
Hoop dat het 's avonds lekker weer is, dan ga ik nog even ohz lekker het bos in met de pony!

Ik ga nu op zoek naar de nieuwe startlijst, zal vast niet veranderd zijn voor mij.

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:48

Heb net de staarten voor de 1e keer gewassen, maar met die 2 viespeukjes mag het morgen nog wel een keer Duivel.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:52

Jij ook al Tong uitsteken
Ik heb daarnet ook al zijn gele...eh witte voorvoetje gewassen. In de hoop dat ik hem morgenochtend helemaal wit krijg.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 14:14

succes allemaal. ik kom jullie zondag aanmoedigen! Je kunt me herkennen aan mijn lieve boxer pup (die valt wel op!) Mijn vader (1156) rijdt ook mee met een tweespan new forest pony's. Mag helaas zelf niet starten, was te laat met inschrijven... Huilen

NewForestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:08

Heel veel succes allemaal toegewenst. Jullie hebben prachtig weer. Helaas rij ik dit jaar niet mee, omdat nieuwe mijn paardje nog te jong is. Maar over 2 jaar hoop ik weer van de partij te zijn.
groetjes Marcia.

irisjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:51

su6 iedereen!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 18:16

ook namens mij: heel veel succes!

jullie hebben er goed weer bij! Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:36

Zo, ben net thuis van een geweldig middagje Uchelen. Heerlijk weer, lekker bruinbakken in het zonnetje en genieten van prachtige mensport.

Heb veel gefilmd met de videocamera, Elien was mee en die heeft een paar (nouja, best heel veel) prachtige foto's gemaakt, ze zal er vast nog wel een itp topic van maken Knipoog

Ik weet verder de plaatsing e.d. niet, we zijn wel voor de prijsuitreiking weggegaan.

Ben nu wel benieuwd hoe de rijders het hebben ervaren Lachen

Ik heb trouwens ook een leuk pony-tandem op de video staan, waarvan het voorpaard het hoofd van het achterpaard interessanter vond dan de waterhindernis Bloos Hahaha, stonden ze daar met hun koppen bij elkaar... Groom maar afgestapt en voorpony weer de goede kant opgestuurd.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:43

Huilen van het lachen gebeurt er eens wat in je woonplaats, weet je het niet eens. Mijn compleet voorbij gegaan dat het er weer was, jammer zeg!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:30

Weet je toevallig ook uitslagen enz.?

Sorry.. Zie net dat je dat niet weet Vork

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:13

ik weet alleen de uitslag van tweespan pony klasse 2:
1ste Esmeralda Pagie
2de Sandra de Bree
3de Ferry Scheepers

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:23

Ik heb de uitslag van de hobbyklasse:
1. Elbers-Ilbrink
2. Scheltema (dat ben ik Lachen )
3. Klarenbeek

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:34

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:49

sumic schreef:
ik weet alleen de uitslag van tweespan pony klasse 2:
1ste Esmeralda Pagie
2de Sandra de Bree
3de Ferry Scheepers

Go jij! Go jij!

Parador, Tucker en Towyn hebben het goed gedaan !
Een beetje fokkerstrots mag wel, toch ?
Laatst bijgewerkt door Westernfreak op 04-05-08 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:12

jantina schreef:
Ik heb de uitslag van de hobbyklasse:
1. Elbers-Ilbrink
2. Scheltema (dat ben ik Lachen )
3. Klarenbeek

Gefeliciteerd met dit resultaat Lachen

Waar ik wel benieuwd naar was; er was mij idd duidelijk dat er een hobby-klasse was voor menners zonder startkaart. Ik heb echter ook wat opgevangen dat dit alleen gold voor leden van de betreffende menvereniging ('De Kromme Zweppe'), klopt dat? of kunnen ook anderen, niet-leden meedoen aan deze hobby-klasse?

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:52

Ik ben vandaag ook supporter geweest en heb van de meeste aanspanningen foto's gemaakt.
Het toestel heb ik pas dus kon deze vandaag mooi uittesten. Blijkt nu toch dat ik nog het een en ander nog leren moet want de meeste zijn niet echt scherp.
Wat ik nog een klein beetje toonbaar vond staat hier...

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 06:29

Joycie, dat klopt Ja

Blackdevils, ik sta er ook op! Wel een aantal keren zelfs, erg leuk Hyper!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 07:33

Joycie, leden zonder staartkaart starten idd in de hobbyklasse die speciaal voor de leden is, ben je geen lid kun je niet in deze rubriek starten.
Voor 25 euro ben je een jaar lang lid en kun je 2 indoors rijden en deze wedstrijd rijden.
www.dekrommezweppe.nl , onder het kopje bestuur het secretariaat aanklikken en daar kun je je aanmelden.
We hebben vrij veel leden die speciaal voor deze wedstrijd lid zijn omdat leden altijd voorrang hebben bij inschrijving en we elk jaar weer een reservelijst van 30 a 40 aanspanningen hebben.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 10:47

Het was weer een erg leuke wedstrijd met erg mooi weer, beter kon niet!! Om over het traject maar te zwijgen, want dat was super mooi. Niet zo lekker om te fietsen, maar om te mennen was het geweldig.
Ben zelf erg tevreden over mijn wedstrijd, 1e keer klasse 3 dus had er niets van verwacht. Was sowieso al erg blij dat hij deze keer vrij gemakkelijk het water inliep.

Hindo2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 15:33

Hallo!

Nou was helemaal toppie in Ugchelen!! Dit was de eerste keer dat ik naar zo'n wedstrijd mee was en vond het echt heel leuk...

Sanne, ik heb je helaas niet gemeet.. Kees heeft wel je vader gesproken over de wedstrijd in Maasdijk...

BD ,volgens mij stond ik naast jou toen mijn vriend in hindernis 1 reed, je stond foto's te maken(heb er ook eentje gevonden op je site.. je hebt er niet meer???) Maar ik was zoooooo zenuwachtig dat ik je niet heb aangesproken.
Daar lipe toen ook een hele lieve boxer puppie......

Mijn neefje (joey vd ham) was 1e in tweespan pony klasse 1. Wij waren vierde bij de tweespan paard klasse 1.

De dressuur ging voor ons doen wel aardig... (laatste) Haha! de vaardigheid was wel moeilijk maar aangezien we met dit span nog nooit een vaardigheid hadden gereden (ook niet geoefend...) vonden we 4 ballen ook niet slecht.

De Marathon ging super goed, helaas bij hindernis 3 na D per ongeluk de achterkant van F ingereden...verder echt super gereden.
De paarden deden erg hun best.

Iemand mij nog gezien??

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:52

Die D zat ook wel heel gemeen bij hindernis 3 hoor!! Ik liep de eerste keren met verkennen ook dwars door de F heen, had helemaal niets door.

Ik heb jou ook gemist volgens mij. Zaterdag ook even met Kees staan praten en zondag een hele tijd met Joey en familie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:43

Hindo2 schreef:
helaas bij hindernis 3 na D per ongeluk de achterkant van F ingereden...
Iemand mij nog gezien??

Ik was hindernisjury op hindernis 3 maar je was echt niet de enige die dat deed Haha!
Weet dus niet precies welke aanspanning jullie waren...