Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LADPR schreef:Miniatuur paardjes zijn over het algemeen ook niet geschikt om op te rijden, dus zo gek is dat commentaar helemaal niet.
LADPR schreef:Ja dat hoor je mij niet zeggen maar een minipaardje waar wehet dan over hebben is niet geschitk om te rijden, mij zul je neit horen zeggen dat je er geen andere leuke dingen mee kan doen
Amable schreef:Ach, ga maar eens met een groot paard wandelen... Dan krijg je ook regelmatig de opmerking "je moet erop gaan zitten hoor!"

sandr0 schreef:Ik zou zelf geen paard/pony kopen waar ik niet op kan rijden. Alles er om heen om met je paard te doen vind ik ook leuk maar t rijden zou ik niet willen missen.
saskiakefie schreef:ja, en daar ben ik het dus niet mee eens, ik vind het belachelijk dat je daar een paard voor koopt, dan kun je beter op een manege een paard leasen dan kun je er ook elke dag op rijden. Maar doe je dan ook niks anders met je paard dan rijden?
saskiakefie schreef:ja, en daar ben ik het dus niet mee eens, ik vind het belachelijk dat je daar een paard voor koopt, dan kun je beter op een manege een paard leasen dan kun je er ook elke dag op rijden. Maar doe je dan ook niks anders met je paard dan rijden?

saskiakefie schreef:daar gaat het me niet om, ik bedoel rijden is super!! Maar dat je een paard koopt ALLEEN MAAR voor het rijden, dat..
Niet dat ik nooit op haar gereden heb toen ik kleiner was, maar mennen en wandelen is ook leuk.