ikke schreef:Lancome schreef:Veel succesverhalen hier, maar dat was niet de originele vraag.
Mijn paard heeft een erg nare ervaring gehad met laden en is bang voor de kleinere ruimte, vrachtwagen loopt hij wel zo in. Het gaat dus puur om de kleine ruimte en het "opsluitgevoel". Mijn vraag is dan ook of bepaalde manieren die in NH thuis horen kunnen werken om op een vertrouwensbasis mijn paard rustig en op een speelse manier de trailer en mij weer te leren vertrouwen.
Dus misschien kunnen we het ook bij dat onderwerp houden.
Mochten er personen zijn bij wie het laden super gaat en die denken dat ze mij van grote hulp kunnen zijn, dan zijn die van harte uitgenodigd mij te komen helpen
Of je koopt een vrachtwagen?
Ik vind het opvallend hoe vaak paarden WEL een probleem met trailers hebben, maar vervolgens zonder enige aarzeling een vrachtwagen oplopen. Het heeft heus een reden dat ik weer een vrachtwagen heb gekocht, ondanks dat ik twee Range Rovers EN een tweepaardstrailer heb.
Ga op zoek naar mensen die je kunnen leren om je paard weer vertrouwen te hebben in een trailer; daar heb je verder geen etiketje voor nodig, alleen een berg kennis.......
Ik heb geen vrachtwagencenten