Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
skessa schreef:ik kijk ook even mee.![]()
Mijn shetlander van 1.02 m staat nu direct aan de menroutes, dus misschien wil ik toch wel weer met haar gaan mennen. (heb net alles de afgelopen jaren verkocht). Maar gezien de (mulle) zandpaden graag met een dégelijke sulky.
Mijn probleem is met een écht sulky met een stoeltje dat ik daar niet goed op en af kan komen. dus daarom heb ik liever een sulky met een bankje.
Zijn sulky's met een bankje sowieso minder stabiel? Ook als je er in je eentje opzit?
Napie schreef:Maar is een sulky geen tweewieler dan?@ Skessa: een sulky is een sulky wanneer je er alleen op kan zitten anders is het een tweewieler.

BlackDevils schreef:Napie schreef:Maar is een sulky geen tweewieler dan?@ Skessa: een sulky is een sulky wanneer je er alleen op kan zitten anders is het een tweewieler.![]()
Assepoetster schreef:Wat vind je van dit tuig?
Ik heb hm ook, vind het een fijn tuig voor die prijs! Was namelijk €105,-
cindybijl schreef:Waar heb je dit tuig vandaan?
is het ook in (mini)shetland te krijgen?
edit: ik heb het al gevonden!
Doen jullie nog iets onder het tuig, ter bescherming/schuren?
xElienx schreef:cindybijl schreef:Waar heb je dit tuig vandaan?
is het ook in (mini)shetland te krijgen?
edit: ik heb het al gevonden!
Doen jullie nog iets onder het tuig, ter bescherming/schuren?
mijn mening is dat het bij een goed passen en soepel tuig niet nodig is.
Is er misschien iemand die dat tuig kent en er voor of nadelen van op kan noemen?
Is er misschien iemand die dat tuig kent en er voor of nadelen van op kan noemen?[/quote]