Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echwel schreef:Echwel
Shanedow schreef:Echwel schreef:Echwel
Waarom plaats je niet gewoon joun oplossing of wat jij denkt dat er mis is ?
als je dat zelf ook niet weet, doe dan niet zo moeilijk.
ps. iik zal het hier even volgen wij hebben zelf ook dat de lamoen in de hals van de pony duwt in een (scherpe) bocht.
heb helaas geen oplossing

Anke schreef:Je kunt haar die tip geven, net als alle andere tips en het is aan haar zelf welke tips ze aanneemt.
Maar om dan elke keer er op deze manier over door te gaan, vind ik wel erg jammer.
JoyCiej007 schreef:het is nog altijd 'jouw' oplossing, en geen 'joun', probeer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands te typen
_mbvd_ schreef:Waarom kan er op bokt NOOIT gewoon antwoord gegeven worden en moet er ALTIJD een discussie gemaakt worden die NIETS met dit topic te maken heeft! Één keer melden dat ik er een proffesioneel iemand bij moet halen is GENOEG, Voor jullie niet zo te merken, En over typ werk wat maak een type foutje nou uit,, mensen met dyslictie (of hoe je het ook schrijft) maken ook snel fouten leuk als er dan tegen je gezecht word leer normaal nederlands. Bokt valt me steeds meer tegen..
9 van de 10 reactie's heb ik totaal NIKS aan. Heb ik daarvoor dit topic geopend om te horen dat ik een professioneel iemand nodig heb, of om te horen dat iemand nederlands moet leren NEE, dat lijkt me volkomen duidelijk, Khoop dat het voor de meeste (gelukkig zitten er ook mensen bij die je helpen) zo duidelijk is..
) zou ze dat het best in haar onderschrift zetten en dan evengoed nog meer aandacht kunnen besteden aan haar spelling, dat ben ik met iedereen eens maar is het dan echt nodig om daar tot vervelens aan toe op terug te blijven komen? Op dit soort berichten kan ook gewoon getemt worden, dan gaat een mod met de schrijver van het bericht een gesprek aan over hoe, wat en waarom en dat allemaal zonder het gehak op 1 persoon want dat is toch nergens voor nodig?

Arretje schreef:Het lijkt mij sterk als je door de bovengenoemde punten je probleem hebt opgelost voor wat betreft het uit de lichtogen schuiven van je lamoen. Ik zou toch nog eens naar de lengte van je strengen kijken hoor. En je broek, heb je daar nog wat aan veranderd?
_mbvd_ schreef:voor de mensen die mij nuttige tips gegeven hebben BEDANKT
dankzij jullie is het opgelost