Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hij heeft wel 1 x vrijgesprongen en dat vond ie wel leuk volgens mij, deed hij goed.
(lees; 30 cm
)
arno8 schreef:En of die mafkezen kunnen springen! Toen ik de mijne kocht, zeiden ze dat hij alleen over sloten springt, maar een draadje, daar zou hij echt wel achter blijven...
Eenmaal thuis aangekomen liep ik met hem naar de achterkant van de wei, waar ik hem neer wilde zetten. Onderweg moesten we over een draadje op de grond stappen en inderdaad... dat vond meneer eng.
Dus toen heb ik drie keer heel duidelijk voorgedaan dat je er heel makkelijk overheen kunt springen. Toen zag ik het kwartje bij hem vallen: "Oh.... zit dat zo!" Hij nam een aanloopje, sprong eroverheen en rende meteen door naar de achterkant van de wei, waar hij over het hek heen sprong en van het groenere gras aan de andere kant van het hek begon te eten. Dat hek was ongeveer 1 meter 10 hoog. Uiteindelijk heb ik honderden euro's uitgegeven aan paaltjes van 1 meter 50 om te voorkomen dat die mafkees ervandoor gaat. Hij was toen trouwens net drie jaar oud.
Ze zijn trouwens ook nog slim genoeg om door te hebben dat er geen stroom op het hek staat, dus daar moet je ook mee oppassen.
) spring ik 90 cm. Heb een aantal jaar geleden ook iets van 1.20 hoog en 50 cm breed gesprongen met een draver...
Dus ze kunnen 't zeker
xDees schreef:Dravers staan bekend om hun drafsport, maar ook om hun talent voor Springen
Ik lees hier dat jullie dravertjes springen.