[AR] Indoor Wenum-Wiesel; wie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Renate1970

Re: Indoor Wenum-Wiesel; wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:46

Peggy, rustig aandoen hoor Ach gut, wil trouwens niet weten hoe dat er uit heeft gezien Bloos.

Mriek gezellig, en doen er nog wel een aantal van onze club mee Haha! dus aanmoedegingen zijn altijd welkom Haha!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:47

Ikke niet , zit in Aalsmeer Haha! Haha!

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 07:51

Fijne tijden Haha!, hoef pas om 14.45 en sta als 2e op de lijst. Nou met 20 deelnemers, moet dat toch een 19 e plaats kunnen worden Tong uitsteken

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:02

Heb de startlijst ook gezien, ik kom in elk geval kijken Ja maar ik heb die week erna tentamens dus even goed plannen Knipoog

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:41

mriekie schreef:
Heb de startlijst ook gezien, ik kom in elk geval kijken Ja maar ik heb die week erna tentamens dus even goed plannen Knipoog

Het is ook wel een dagvullend programma Haha!, ik wil eigenlijk s'morgens Gerard zien rijden (en Mart als hij nog bij kan schrijven) dan naar huis om de pony's op te halen Pling
Manlief is soms niet zo heel blij met mij Duivel

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:10

Renate1970 schreef:
Fijne tijden Haha!, hoef pas om 14.45 en sta als 2e op de lijst. Nou met 20 deelnemers, moet dat toch een 19 e plaats kunnen worden Tong uitsteken

van onder af geteld mag ik hopen Knipoog

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:19

xElienx schreef:
Renate1970 schreef:

van onder af geteld mag ik hopen Knipoog

Optimist Haha!, misschien als jij de komende week af en toe eens met de buurpony's gaat praten Tong uitsteken

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:23

haha, dan moet ik wel scheeuwen. ik zie ze de laatste tijd trouwens regelmatig lopen (een uurtje geleden nog)

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:29

Lopen?? die 2 . Elien moet 1 ding leren Haha! in de wei loop je niet, daar Vork Vork je alleen maar Tong uitsteken

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 01:43

Ik meld me ook maar weer eens. Misschien dat ik nog even kom kijken, het lag wel in de planning om mee te doen (al zou het dan met de sulky van Elien zijn, omdat onze 'nieuwe' wagen nog niet klaar is) maar helaas, zonder tuig kan ik niets beginnen nu, ook met trainen enz. en ik was zowiezo al best wel druk.

en dan natuurlijk de vraag 'hoezo, zonder tuig'? Tsja, dat is dus wég Boos! 'Bezoekje' op stal gehad, zeg maar.
€1000,= aan spullen, allemaal wég, zelfs de normale rijhoofdstellen en het rijzadel, + het complete mentuig en nog wat andere dingen.

gaat me niet eens om die wedstrijden trouwens (wilde net wat actiever wedstrijden gaan rijden) maar nou ben ik mooi mijn dagelijkse ontspanning kwijt... nieuw tuig zal er wel komen, maarja, het is wel een flinke klap voor ons geweest...

Aangezien ik midden in een tentamenperiode zit, moet ik even kijken hoe ik met mijn tijd zit, maar ik zou gráag willen komen Lachen Ik wens de mensen die wel rijden alvast veel plezier en succes Lachen

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 08:22

Jeetje Joyce dat is echt zwaar küt, kan et niet anders zeggen
Ohh dat houdt ook niet op he die diefstallen Boos! Boos!

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 09:38

Jeetje Joyce, das mooi poedersuiker zeg! Had je het spul bij huis hangen of bij de pony's?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 14:49

inderdaad mooi k*t ja, ik baal er nog steeds als een stekker van. Het idee alleen al, dat mensen zomaar tussen je spullen zitten te rommelen Boos!

Spul hing allemaal op stal. Tsja, ik heb Henk wel eens gezegd; 'joh, we hebben die deur wel op slot, maar er zijn ook andere manieren om binnen te komen'.... maargoed...

Het is gewoon vervelend, we zijn jaren geleden begonnen met hélemaal niets, enkel een paar borstels. Dan wordt er eens voor een paar honderd euro een zadel + hoofdstel gekocht, en telkens koop je er iets bij wat je nodig hebt.... Al die spullen hebben we gewoon in de loop der jaren verzameld, en dan is alles in één klap weg.

Dus allemaal nog maar eens het advies: jongens, kijk uit met je spullen, wij wonen in een prachtig, rustig klein dorpje, waar je dit écht niet zou verwachten, weide ligt ook echt niet afgelegen, maar blijkbaar zijn er altijd wel zulke brutale mensen die zomaar vanalles wegnemen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:40

En volgens mij geobserveerd hebben en dus weten dat het er hing..
Je gaat niet zomaar ergens binnen als je niet weet wat er hangt.
Daarbij het levert toch bijna niks op als ze het willen verkopen..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 17:45

Echwel schreef:
En volgens mij geobserveerd hebben en dus weten dat het er hing..
Je gaat niet zomaar ergens binnen als je niet weet wat er hangt.
Daarbij het levert toch bijna niks op als ze het willen verkopen..

Ook daar heb ik aan gedacht, en dat is idd een 'eng' idee. Maarja, er zijn zóooveel mensen die mij dag in dag uit de wei in zien lopen *sleutel pakken* deur v/h slot, kar klaar maken, en dan mij al dat tuig uit die schuur zien dragen...

Idd heeft het tuig commercieel gezien niet meer zoveel marktwaarde als dat het nieuw is, daarbij duurt het nogal een tijd voordat je een nieuw gekocht tuig echt helemaal naar wens hebt, precies op maat voor de pony. Met allerlei aanpassingen e.d. in de loop der jaren was het echt precies goed, als ik nu weer een nieuw tuig koop moet je eigenlijk vanalles weer 'opnieuw uitvogelen'...

Ik heb er een hard hoofd in dat ik het ooit nog terug kijk, maar ik houd zeker mijn ogen open...

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:17

dit is echt enorm k*t ja!!!!! ik kan me helemaal indenken hoe dat voelt.

maar zoals ik je al gezegt had; je mag gerust mijn spullen lenen hoor. ik heb daar helemaal geen problemen mee.

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 15:10

zo das echt k*t japfff

nou ik doe wegens omstandig heden niet mee en ben ook geen vrijwillger dit jaar maar kom wel ff foto,s maken Knipoog

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:37

Ook dat is belangrijk werk Miriam!
Stuur je ze aan het eind van de dag even naar me toe? Dan wil ik ze wel op de AG-site zetten.

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 02:01

komt voor elkaar jos ..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 17:08

Ben dus van plan morgen om evt. even te komen kijken. Kan iemand mij misschien vertellen waar ik start-tijden en precieze lokatie e.d. kan vinden? Lachen

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:45

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:16

hmmz, nou heb op startlijsten.nl gekeken, gezocht op wenum-wiesel, maar stond alleen maar startlijst van ohz. pony's dressuur, eind januari oid Knipoog

maargoed, helemaal niet aan gedacht, maar natuurlijk, wedstrijd wordt immers georganiseerd door 't apeldoornsch gerij Knipoog Bedankt Lachen

Larissa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:18

ik kom ook even kijken.. met een vriendin van mij:)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:20

gezellig, hele 'bokt-meeting' Tong uitsteken larissa, jij woont er natuurlijk redelijk vlakbij Knipoog Ik denk dat ik maar eens de auto mee pak Lachen

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:26

JoyCiej007 schreef:
hmmz, nou heb op startlijsten.nl gekeken, gezocht op wenum-wiesel, maar stond alleen maar startlijst van ohz. pony's dressuur, eind januari oid Knipoog

Dan moet je even zoeken op: Mennen en Apeldoorn