, wil trouwens niet weten hoe dat er uit heeft gezien
.Mriek gezellig, en doen er nog wel een aantal van onze club mee
dus aanmoedegingen zijn altijd welkom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, wil trouwens niet weten hoe dat er uit heeft gezien
.
dus aanmoedegingen zijn altijd welkom
, hoef pas om 14.45 en sta als 2e op de lijst. Nou met 20 deelnemers, moet dat toch een 19 e plaats kunnen worden

maar ik heb die week erna tentamens dus even goed plannen
mriekie schreef:Heb de startlijst ook gezien, ik kom in elk geval kijkenmaar ik heb die week erna tentamens dus even goed plannen
, ik wil eigenlijk s'morgens Gerard zien rijden (en Mart als hij nog bij kan schrijven) dan naar huis om de pony's op te halen
Renate1970 schreef:Fijne tijden, hoef pas om 14.45 en sta als 2e op de lijst. Nou met 20 deelnemers, moet dat toch een 19 e plaats kunnen worden
xElienx schreef:Renate1970 schreef:Fijne tijden, hoef pas om 14.45 en sta als 2e op de lijst. Nou met 20 deelnemers, moet dat toch een 19 e plaats kunnen worden
van onder af geteld mag ik hopen
, misschien als jij de komende week af en toe eens met de buurpony's gaat praten
. Elien moet 1 ding leren
in de wei loop je niet, daar
je alleen maar
'Bezoekje' op stal gehad, zeg maar.
Ik wens de mensen die wel rijden alvast veel plezier en succes

Echwel schreef:En volgens mij geobserveerd hebben en dus weten dat het er hing..
Je gaat niet zomaar ergens binnen als je niet weet wat er hangt.
Daarbij het levert toch bijna niks op als ze het willen verkopen..

Bedankt
larissa, jij woont er natuurlijk redelijk vlakbij
Ik denk dat ik maar eens de auto mee pak

JoyCiej007 schreef:hmmz, nou heb op startlijsten.nl gekeken, gezocht op wenum-wiesel, maar stond alleen maar startlijst van ohz. pony's dressuur, eind januari oid