Endurancekatten moeten zelfs buiten blijven, die worden ziek als ze de hele tijd in hun mandje moeten blijven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mieke_Cunna schreef:Arabesk schreef:Ik bekap zelf.
Het verschil is niet in een paar regels uit te leggen. Je zult je toch echt moeten verdiepen in de sites die erover zijn.
De essentie van natuurlijk bekappen is dat je het hele paard natuurlijker gaat houden en voeren. En zijn hoeven bekap je natuurlijk, dat wil zeggen, je bootst de natuurlijke slijtage na. Hier in NL slijten de hoeven te weinig.
Bedankt, ik ben de site nu een beetje aan het doorlezen.
En heb je profiel al bekeken, ben wel geschrokken! jeetje dit bevestigd alleen maar meer dat ik er goed aan heb gedaan bitloos te gaan rijden op edel en cunna op een land neer te zetten.
Toen ik vertelde aan een kennis (met paard veel op stal) dat ik me kat voortaan in een mand doe en hem er 1 uur per dag uithaal keek ze me toch debiel aan. Toen ik onderbouwend vertelde dat de meestal paardenhouders precies hetzelfde doen met paarden schrok ze wel. Maar overhalen lukt niet want de wedstrijden blijven het voornaamste.
_rosita_ schreef:Arabesk, heb jij een foto van die steunen die jullie verkopen? Als dat is wat ik zoek is het voor dat geld nog prima te doen;)
_rosita_ schreef:Als steuntje heb ik nu een assteun voor een auto, moet alleen eens kijken of er ergens een oplossing te vinden is voor een ander steuntje( zodat ik haar hoef erop kan zetten en een ander steuntje om haar hoef in te leggen)

. Iemand nog een adrestip voor een goede korte rasp met handvat? issie schreef:Ik heb ook mn spullen gekocht bij paardnatuurlijk, prima materiaal. Maar ben wel op zoek naar een rasp met handvat en dan het liefst 1 die korter is als een halve meter. Iemand nog een adrestip voor een goede korte rasp met handvat?
Antheman schreef:JA, in Zeist haal ik mijn spullen. Ik rij er zo naar toe, maar hoe ze heten??
Daar bestel ik altijd een ponyvijl.
bekapgereedschap op de markt komt Arabesk schreef:krukje kost bij ons 5 euro exclusief verzendkosten. We hebben nog geen onlineshop, daar wordt aan gewerkt. Maar we stonden wel op de NHdag met de spullen. Er zijn nog genoeg krukjes op voorraad
opala schreef:Volgens mij wordt het tijd dat er vrouwelijkbekapgereedschap op de markt komt
Huertecilla schreef:opala schreef:Volgens mij wordt het tijd dat er vrouwelijkbekapgereedschap op de markt komt
Bedoel je gereedschap vóór vrouwen?
Ik ben benieuwd hoe jij je dat voorstelt.

helemaal als ik hem na de dikbil bekap...
SpikyBlue schreef:HC bekapt op zijn geruite sloffen, geweldig!!
én zonder helm
Huertecilla schreef:SpikyBlue schreef:HC bekapt op zijn geruite sloffen, geweldig!!
én zonder helm
![]()
Heb nóg wel een leuke. Is gelijk gereedschap vooor HEEL kleine handen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TMRMNEZF.jpg
hc
Huertecilla schreef:Bedoel je gereedschap vóór vrouwen?
opala schreef:Huertecilla schreef:Bedoel je gereedschap vóór vrouwen?
Ik bedoel gereedschap waarbij minder handkracht nodig is, maar dat zal inderdaad wel onmogelijk zijn.
Arabesk schreef:Huertecilla schreef:én zonder helm
![]()
Heb nóg wel een leuke. Is gelijk gereedschap vooor HEEL kleine handen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TMRMNEZF.jpg
hc
oh je bent best een lekker ding HC