Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anya schreef:@[naam]: de paarden die ingepakt op stal staan en er een uurtje uitkomen kunnen imo niet happy zijn. Maar andersom ook niet. Het gaat om extremen. Zowel de natural kant uit, als andersom. Beiden lijken mij niet goed.
Citaat:komt altijd vrolijk naar me toe!
ooh ja, sinds de penny wordt gepubliceerd Visconti schreef:Citaat:komt altijd vrolijk naar me toe!
sinds wanneer is dit positiefooh ja, sinds de penny wordt gepubliceerd
Dat snap ik dan weer niet. Ze gaf een vrij normale reactie geloof ik.Citaat:Waarom moet er toch altijd gelijk met penny's worden vergeleken
girlie1985 schreef:Zoals de titel als zegt, ben ik het helemaal zat! Ik zit al een groot deel van mijn leven in de paardenwereld en ik zie daarin zoveel leed! Paarden die 23 uur per dag op stal staan (vaak met veel te weinig of geen hooi om op te knabbelen)en daarna gelijk in een krul getrokken worden, en dat mensen dan niet begrijpen waarom hun paard vervelend is........................!
Penny of niet, ik begrijp het eigenlijk helemaal. Ik heb de paarden thuis op de weide lopen, en ik begrijp echt NIETS meer van al dat gedoe in maneges. Succes ermee! aerdenhout1 schreef:Het is precies wat Anya schrijft....TUSSENWEG!! Jammer genoeg slaan beide partijen soms helemaal door!
blacklight schreef:Jaja,nu moet iedereen in een tussenweg hokje.aerdenhout1 schreef:Het is precies wat Anya schrijft....TUSSENWEG!! Jammer genoeg slaan beide partijen soms helemaal door!
Ik vind inderdaad ook dat iedereen naar een tussenweg zou moeten werken.
Citaat:En Pmarena: kom nou toch.. iemand die zijn paard een deken op doet wordt door sommigen van jullie al als dierenbeul afgeschilderd soms
Anya schreef:Pardon???Maar misschien kun je je onthouden van allerlei commentaar op mensen die het niet zo doen.
Ik kan best leven met jouw dekenloze, bitloze, stalloze keuzen. Laat mij ook mijn ding doen.... Het probleem met extreem natural is in mijn optiek dat ze zo extreem doorslaan naar niet-die-hard-natural. En die als een soort dierenbeulen afschilderen. Kom zeg...
Anya schreef:Kijk hier dan even:Ik ken niet zoveel paarden die 23 uur in de stal staan. In ieder geval niet in deze regio. En daar gaat het ook mis. Dat soort -met alle respect- domme vooroordelen.
Anya schreef:En Pmarena: kom nou toch.. iemand die zijn paard een deken op doet wordt door sommigen van jullie al als dierenbeul afgeschilderd soms.
Nu ben ik ineens "sommigen van jullie" .