BlacKjee schreef:Bitch schreef:Al krijg ik geld toe.... hoef geen les meer van Ton....
Hahaha heleemaaaaal mee eens!!
Mag ik weten waarom niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BlacKjee schreef:Bitch schreef:Al krijg ik geld toe.... hoef geen les meer van Ton....
Hahaha heleemaaaaal mee eens!!

BlacKjee schreef:je hebt een pm
Bitch schreef:Al krijg ik geld toe.... hoef geen les meer van Ton....
AndreaB schreef:Mag ik weten waarom niet?
dus er zal uiteindelijk wel wat voor te zeggen zijn, zijn manier van lesgeven. Bitch schreef:[, en het is geen makkelijke man,

palousa_boy schreef:tja ieder zn eigen smaak he, niet iedereen vind iedereen goed les geven, en niet iedereen kan goed les geven, al worden ze daar soms wel voor gevraagd. sommige praten veel, maar zeggen niks waar je wat aan hebt, de ander propt het liefst zoveel mogelijk informatie in een uurtje les, die je een dag later nog aan het uitdenken ben.
ik vind dat je iemand daar niet op mag afrekenen, dat je je mening hebt oke, maar houd dat dan voor je, kan je dat niet, doe er dan niet zo geheimzinnig over en gooi het gewoon op tafel en niet alles via pb, dat is zo zwak..
'.BlacKjee schreef:dat vind jij. maar misschien zijn er nog meer mensen hier op bokt en waar ik op stal heb gestaan ga jij het dan ook zo op bokt gooien? Ik iig niet en als ik het via een pb wil doen dan doe ik dat, of ben je gewoon nieuwsgierig?
, heb ik hem na afloop nog even gesproken, en was het zowaar een leuke vent, vind dat ook wel gezegd mag worden. 
palousa_boy schreef:BlacKjee schreef:dat vind jij. maar misschien zijn er nog meer mensen hier op bokt en waar ik op stal heb gestaan ga jij het dan ook zo op bokt gooien? Ik iig niet en als ik het via een pb wil doen dan doe ik dat, of ben je gewoon nieuwsgierig?

Tanja schreef:Het zou prettig zijn als iedereen idd gewoon weer lekker ontopic gaat, dan hoeft het topic niet op slot
Nouvel schreef:daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar...
wie heeft er gereden en vooral... hoe was het???