niet geintresseerd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pistasche

Re: niet geintresseerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:24

Het topic klopt misschien niet maar paarden kunnen aardappelschillen echt lekker vinden hoor!

Serieus, Jazz vind ze lekker Huilen van het lachen

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:31

Sommige paarden lusten alles Tong uitsteken maar even ontopic, misschien handig als er een bericht komt van de TS zelf. In hoeverre dit serieus is Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:34

Paardenschillen mogen ze dan ook best af en toe hebben, alleen niet in grote hoeveelheden en elke dag. Brood, en zeker bruin brood, vinden ze lekker en is ook nog eens gezond. Het moet wel oud brood zijn. ( en geen schimmel natuurlijk )
TS is bezig met VD en ik denk dat ze een oefening bedoeld waarbij het paard afbuigt als je er naast staat. Ik heb er geen verstand van, dus kan haar ook niet verder helpen.
Momenteel is ze niet on line.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 14:13

Ik ga temmen aangezien de TS nog wel online is geweest maar heeft hier niet gereageerd. Het topic heeft verder weinig toe te voegen dus en slotje lijkt mij gepast.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:23

potverdikkie schreef:
Een paard aan de teugel leren staan doe je naar mijn idee met je benen en je handen. Niet met een aardappelschilletje Verward

Hahaha, ja lijkt mij ook wel Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:24

Joscaa schreef:
Oftwel: PENNY ALARM!

Overdrijver alarm. Huilen van het lachen

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 20:30

BarbaLala schreef:
Nou Joscaa, even rustig aan he Knipoog
Jonge users gelijk uitmaken voor penny is ook weer zowat!

Wat bedoel je precies Orville?

whaha, jullie begrijpen mij verkeerd;)
ik doe ook aan VD, en daar had ik op een site gezien: mooi staan, dat is dus dat je je paard aan de teugel leert staan:D
dat wil ik hem dus ook leren, gewoon dat hij een halster om heeft en ik sta met een touw naast hem, dan moet ik zo naar z'n borst wijzen en dat hij dan mooi gaat staan[aan de teugel dus] ddat is een onderwerp van VD;)
en aardappel schilletjes kan wel hoor!
daar is niets mis mee...volgens mij:P
anders zullen ze niet zeggen dat je het 'm kan geven toch!

en wat is dan een penny?

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 06:08

X_orville_X schreef:
als ik dan probeer teugel [mooi staan] te doen, en dan lok ik hem met een aardappelschilletje maar dat eet hij heel ongeintresseerd op. hij pakt 't nog liever niet als wel..
wat kan ik hier tegen doen?

kijk, je kan bij VD ook het onder werp leren: mooi staan.. had ik ergens gezien. dat is dat hij dan aan de teugel staat, en dat wou ik doen, maar nu is het zo: mijn paard pakt z'n beloning heel onserieus aan.. doet ie liever niet als wel..of het nou aardappelschilletjes zijn, of wortels of koekjes..
en dat is niet alleen bij mooi staan.. [aan de teugel staan] dat is ook bij spaanse pas en bij alles van VD eigenlijk, hebben jullie hier tips voor?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 07:15

oke, sorry, dan had ik je verkeerd begrepen. Maar eh, nee daar heb ik geen tips voor. Ik zit meestal op het paard, ipv ernaast. Dit bedoel ik absoluut niet neerbuigend, want ik weet dat datgeen wat jullie doen ook zeer leerzaam kan zijn voor paarden.

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 18:41

aan de teugel lopen doe ik ook tijdens rijden proberen te doen. maar het ging mij erover dat hij z'n snoepje heel erg onserieus aan pakte. maar misschien dat het met musli wel lukt?:)

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:46

Tja, wat vind je paard echt ONWIJS lekker? Dat moet je gebruiken met VD Knipoog .

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 19:35

ik heb koekjes en nu reageert hij niet meer zo droog. hier mag een slotje op, maar ik weet niet hoe ik dat kan doen?