[AR] hippiade mennen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lein87

Re: hippiade mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 06:17

Wij gaan ook over een half uurtje!!
Succes allemaal!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 13:28

Confetti was 9e in de M dressuur, en foutloos in de M vaardigheid (moet nog barrage rijden). In de L vaardigheid had ze 1 strafpunt voor tijd. Haar vriend had een bal in de Z vaardigheid en tijdstrafpunten in de M geloof ik.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:15

Echt ongelooflijk. Het heeft de hele dag geregend en geregend. Je wilt niet weten hoe het veld eruit ziet als er 200 koetsen over heen geraced zijn met een- of tweespannen. S morgens was het gras nog aardig groen in de bak, maar tegen de middag was het hele veld zwart en spekglad.

Nu de uitslag : 11e in de M dressuur
Knap blond rond meisje.
De eerste proef deed ze goed haar best, maar als het glad is en ze loopt op kalkoenen, dan loopt ze voorzichtig. Ze had wel te weinig impuls.

1e proef
jury bij C 175 jury bij H 172

2e proef had Janouk het wel gehad. Dromen Ze was nat en had geen zin meer. Haha!
Ze liet zich niet meer activeren. Elke zweephulp werd volledig genegeerd.
Ze heeft Paul het echt in zijn eentje laten doen, in het tweede deel van de proef. Eigenlijk moest ik er wel omlachen. Een knal met de zweep en er ging alleen een oor naar achteren, maar geen pas ruimer of harder. Dus een vette 3 voor de uitgestrekte draf en 2 x een 4 voor de middendraf en uitgestrekte stap.

2e proef
jury bij C 178 jury bij H 168

Nu eerst in een warm bad, want ik ben door en door nat.