en ook nog een metalen krukje, die vind ik handiger..

groetje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Of bedoel je regentonnen? PeruaansePas schreef:@ Sies: die opstapjes lijken me erg veilig. Denk niet dat ze kunnen omvallen. Zijn de randen niet heel scherp?
@ merith_ezra: wat zijn regen-drink emmers?Of bedoel je regentonnen?

Melf schreef:Kennen jullie dit soort opstapjes?
Door het grote grondoppervlak zijn ze goed stabiel, en je kunt er nog wat in stoppen ook! Je hebt ze met 2 en met 3 treden.
_rosita_ schreef:ik lees even mee.
ik heb nu een ikea krukje, maar die heb ik et wat te vaak buiten laten staan in de regen en geloof me... daar wordt ie niet steviger van.
ik heb zo'n opstapje van curver wat prima is als je met zadel rijdt, maar ik ben nu idd nog op zoek naar iets wat hoog genoeg is om erop te klimmen zonder zadel.
).PeruaansePas schreef:Goed punt van veiligheid. Heb je het ikea opstapje niet gelakt of gebeitst? Dat ben ik wel van plan als ik er een koop (en even leuk beschilderen, als ik toch bezig ben).
.
Karolientje schreef:@ W-W: Die kunststof opstapjes zien er goed uit. Zou je mij op de hoogte willen houden als je ze binnen krijgt?
beantsje schreef:ik zit ineens te bedenken; zou een caravanopstapje niet wat zijn?
En als je voor mooi gaat; wat vind je hier van?
*zal best wat kosten... bron