Wie heeft ervaring met de cursussen van Voest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nash

Re: Wie heeft ervaring met de cursussen van Voest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:35

heb ook de basiscursus gedaan in limmen, toevallig met pablo samen Haha!
was erg leerzaam, ook al had ik al veel gelezen en gezien van de freestyle methode maar het doen en het kijken naar anderen is toch een onwijs leuke ervaring en een echte aanrader OK dan!
ik was al verliefd op mn haffie, maar met die cursus is het alleen maar erger geworden Lovers Lovers hij was zo super gevoelig op alle aanwijzingen....ik heb een freestyle paard Haha!

waterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:24

Ik les gehad en 2 weekendcursussen gevolgd bij Marion v/d Klundert.
Daar heb ik veel geleerd en veel motivatie opgedaan.
Je werkt stap voor stap aan de basis, heel duidelijk allemaal, en uiteindelijk kun je alle kanten mee op.

Denk dat een specifiek probleem niet op 1 weekend op te lossen is, maar je weet wel hoe je dat in kleine stukjes met oefeningen thuis verder aan kan pakken.

Ik vindt het een fijne manier en je krijgt er zo veel voor terug.
En tuurlijk is het allemaal o zo logisch, maar waarom zie je het dan zo weinig in de praktijk?!

Ik vindt het echt een aanrader!

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:56

Heb 6 jaar geleden een midweek cursus gedaan bij Emiel Voest, samen met een vriendin. Mijn destijds 4 jarig paard reageerde er erg goed op maar wat me vooral tegenviel is dat er een aantal paarden bij zaten met behoorlijk problemen (angst, dominantie etc) die in mijn ogen niet veel vooruit kwamen in die 5 dagen. Had dit juist wel verwacht. Vond het ook best wel algemeen en aardig commercieel opgezet.

gypsymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 07:12

ik kende iemand die een 3 daagse cursus deed, het rijden met haar paard ging daarvoor heel goed.
ze kwam teleurgesteld terug en er was volgens hem iets mis met de rug ofzo, volgens mij is het daarna bergafwaarts gegaan, maar dat weet ik niet zeker.

niikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:27

Hallo.. ik heb nooit een currses van Voest gehad maar wel een teorie avond + een trainings wekend.
Dat was bij 2 moons.
www.2moons.nl

Ondanks dat mijn paard ook geen probeel had heb ik er heeeeeel erg veel aan gehad.
Ik hoorde zoveel dingen waar ik nooit aan gedacht had.
Ik ben zoveel dingen te weten gekomen die ik nog niet wist, zelf dingen over mijn eigenpaard!

Ik zou het je echt aanraden!