Passen boomloos zadels overal op?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Passen boomloos zadels overal op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 10:07

@LadyElmira, je kùnt pas een zadel kopen wanneer het paard er is.
Het zadel moet namelijk passen op het paard.
De volgorde is dus: eerst een paard, daarna op zoek naar een zadel dat hem/haar past.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:05

mee eens! En volgens mij is het wel on-topic. Je was toch op marktplaats aan het kijken voor eventueel een zadel voor je paard van straks?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:21

natuurlijk kan je wel eens een zadel kopen en dan kijken of je een paard vindt wat hem past... Ja het zal wel veel werk zijn denk ik.

hrokur, ik ben ook erg lyrisch over de ghost, ware het niet dat deze juist niet op mijn overbouwde-holle-ruggen-tinker paste Haha! ook deze gleed naar voren dus op hem heb ik nu een boomzadel liggen (de oude van gammon) welke wel netjes blijft liggen Ja

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 13:52

Pellie schreef:
natuurlijk kan je wel eens een zadel kopen en dan kijken of je een paard vindt wat hem past... Ja het zal wel veel werk zijn denk ik.

hrokur, ik ben ook erg lyrisch over de ghost, ware het niet dat deze juist niet op mijn overbouwde-holle-ruggen-tinker paste Haha! ook deze gleed naar voren dus op hem heb ik nu een boomzadel liggen (de oude van gammon) welke wel netjes blijft liggen Ja

Ja bij een paard met een rug kan ik me voorstellen dat de Ghost minder goed ligt. Mijn paarden hebben qua bouw wat andere problemen, maar ze hebben wel een redelijk rechte rug.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 15:08

Let ook goed op de lengte. Wij hebben een paard met een zeer korte rug, daar past niet een boomloos zadel op. Bijvoorbeeld de Barefoot(maat 1) en de Soft Balance waren al echt te lang.