Ik denk dat vrouwen wel wat meer tuttelen met paarden dan mannen, ik zit soms uren in de wei bij mn paard gewoon wat knuffelen en "samen zijn", dat heb ik een kerel echt nog nooit zien doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aerdenhout1 schreef:Ik dacht eigenlijk dat, als je "naturel" was, je juist helemaal niet ging tutten met je paard. Dan laat je het paard toch, ongeborsteld, ongezadeld, bitloos en ook dag en nacht buiten? Jaagt ze af en toe de "rondpen" door om ze op hun plaats te zetten, en laat ze vervolgen achter je aan hobbelen omdat dat zo'n goede band geeft?? Sorrie NH ers....GRAPJE!!!!!
Wendy schreef:Soms kom ik alleen bij mijn paard om hem te laten grazen terwijl ik hem kriebel. Verder niks
We vinden het allebei heerlijk
aerdenhout1 schreef:Ik dacht eigenlijk dat, als je "naturel" was, je juist helemaal niet ging tutten met je paard. Dan laat je het paard toch, ongeborsteld, ongezadeld, bitloos en ook dag en nacht buiten? Jaagt ze af en toe de "rondpen" door om ze op hun plaats te zetten, en laat ze vervolgen achter je aan hobbelen omdat dat zo'n goede band geeft?? Sorrie NH ers....GRAPJE!!!!!
Tinkerloos schreef:HC is dus wel een natural.
Huertecilla schreef:Tinkerloos schreef:HC is dus wel een natural.
Nee, HC gaat óp zijn paard zitten en zoonlief ook, dat sluit mijns inziens verdere verwarring gelijk uit![]()
HC
JoviBan schreef:Oh, dus dat is het verschil. Jij zit òp je paard, 'naturals' zitten ònder hun paard. (?)![]()
Huertecilla schreef:'Hunnen'boog dus 'hunnen'kuif![]()
Verder alleen de zadelplek wat gekuisd.
Huertecilla schreef:'Hunnen'boog dus 'hunnen'kuif