aerdenhout1 schreef:Ik dacht eigenlijk dat, als je "naturel" was, je juist helemaal niet ging tutten met je paard. Dan laat je het paard toch, ongeborsteld, ongezadeld, bitloos en ook dag en nacht buiten? Jaagt ze af en toe de "rondpen" door om ze op hun plaats te zetten, en laat ze vervolgen achter je aan hobbelen omdat dat zo'n goede band geeft?? Sorrie NH ers....GRAPJE!!!!!
Komt aardig in de buurt alleen ben ik geen "naturel"..wat ik wel heb hoop ik is een band met mijn paard..maar niet omdat ik hem achter zijn vodden aanzit. Ik zeg geen koetjiekoetjie maar wel BRAAAF PAARD!!! Ook waardeer ie een heerlijke lange knuffel of een massage na het "harde werk". Vlechten doe ik niet meer...het gaat maar hangen zoals het hangt..lekker naturel!
Borstelen heeft weinig zin..meneer is liever vies..van "nature". Mijn vriend daarin tegen kan wel zeggen..ach koetjsie..wat een poepie..hihi..maar das zijn karakter nou eenmaal..lucky me! Ik denk ook dat het meer vrouwen zijn die van tutten houden maar dat houd niet in dat er geen vrouwen zijn die er niet van houden of geen mannen die er wel van houden. Ieder voor zich..