) en zat dan een eind weg rond te botsen op dat paard. Leek me niet erg goed voor de rug van mijn paardje
en heb haar dan ook de laan uitgestuurd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en zat dan een eind weg rond te botsen op dat paard. Leek me niet erg goed voor de rug van mijn paardje
en heb haar dan ook de laan uitgestuurd!

) 
) jaar!
) en merk dat het paardje gewoon veel beter loopt als ik doorzit (terwijl ik zelf echt een bagger doorzitter ben, zit dan heel onstabiel), dan wanneer ik lichtrijd, want dat is gewoon niet prettig.
flicka schreef:Hahahha,dat had ik dus ook.TS, je moet je balans denk ik nog vinden. Ik heb ook lopen etteren in het begin met de juiste lengte van de fenders. Had pijn in mijn knieën of mijn rechtervoet schoot er iedere keer uit.

), om "blessures te voorkomen". Dat heeft dus niet geholpen, want tijdens het ritje daarna heeft hij zichzelf al weer aangetikt omdat hij zo gek deed 

) niet bij kon.
) had hem ook eens geleerd en dacht ook dat hij korter moest..
Heb ik nu helemaal geen last meer van, op een gegeven moment leer je gewoon je manier van rijden wat aan te passen, denk ik.