[AR] Vliegendeken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Re: Vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:00

Buxy schreef:
weet iemand een site waar je de vliegenmendekens van ideaal kan bestellen?

Ik heb er 1 te koop, mt 1.95 kleur donkerblauw, nieuw, kaartjes eraan, zelfs niet gepast, geschikt voor 1 en 2 span, kijk maar op www.idealequestrian.com.
Foto's staan op Marktplaats, bij rijtuigen en bij diversen paarden

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 12:48

Heb zelf voor een tientje een tweedehands dekentje gekocht en deze op de juiste manier "verknipt".
Het handige is dat deze over de rug een baan fleece heeft, waar je dus in knipt, dit scheurt minder snel uit dan de gaatjesstof.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 10:53

Divine schreef:
het andere paard bleef hangen in wat struiken (smal paadje)...

Ze zijn later toch wel weer terug gegaan om hem weer op te halen? ROFL

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:45

Ik heb sins vandeweek een Ideaal vliegen deken gekregen.
heb hem wel gepast ligt heel mooi.. netjes afgewerkt ed. alleen wat een lange hals heeft dat deken kan hem over z'n hele hoofd heen doen Knipoog

nog niet met rijden gebruikt, ben benieuw.

doores

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:55

Ik heb zojuist ook de vliegendeken van ideal met hals gekocht. bij divoza te koop voor ong. 45 euro. Hij lijkt goed te passen. is niets te groot. Paard is 1.65 en deken heeft maat 195. Ben blij dat ik niet een maatje kleiner heb genomen. Heb er nog niet mee gereden, want er zit een ijzer los en de smid heeft het druk.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:56

ik heb voor onze friezen ( 1,60/1,62) dus ook ideaal met half 195 dus denk dat jij met 1,65 inderdaad niet een maat kleiner moet.

Ik heb er ondertussen ook mee gereden, gaat perfect, blijft prima op z'n plaats liggen, voor het hoofdstelriempje heb ik extra gaatjes gemaakt, en ik gebruik de bilriemen niet, alleen 1 riem achter de billen, zelfde manier als de achterbroek loopt.

doores

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:17

Gisteravond met de Ideal deken met hals gereden In een woord SUPER. De dazen dansten er vrolijk omheen, maar konden niet prikken. Hij bleef ook goed zitten. Heb de bilkoorden ook niet vastgehad. Alleen nog iets voor om het hoofd verzinnen, want daar zat op een gegeven moment toch zo'n kreng. Paard vond het eerst even raar, maar na 3 minuten was het goed. Het viel mij alles mee dat er geen dazen onderkropen o.i.d. en er zaten er best veel, dus had goed gekund.

Alazano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:11

De vliegendekens van Ideal zijn te bestellen via www.limpia.nl en kosten 45 euro. De maten 195 en 205 komen echter pas weer half augustus binnen. Tijdig bestellen is gewenst.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 21:15

Dat klinkt goed die ideal dekens Lachen
Ik ben nog niet echt geslaagd voor een dekentje, ik ben nog aan het rond kijken. Wel inmiddels geslaagd voor een gewone uitrijvliegendeken en eentje voor in het land.

Zo doe je nooit aan dekens (enkel zweetdekentje in de winter) en zo heb je opeens al 2 nieuwe op stal liggen Haha!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:59

Vliegendekens van ideal zijn inderdaad super, rij er ondertussen 2 keer per week er mee en geen op en aanmerkingen erop.