[AR] hoeveel is deze shetlanderwagen waard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

is 475 euro voor deze wagen,,

te duur
37 (97%)
goede prijs
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 38

JoyCiej007

Re: hoeveel is deze shetlanderwagen waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 01:10

massy schreef:
Quote verwijderd [/b]

Clown En ik weet zelf niet hoe ik het bedoel? jij stuurde mij een link van het karretje dat ik ook heb, en toen heb ik inderdaad bovenstaande letterlijk gezegd, dat sloeg op de advertentie die jij mij via pb stuurde, en níet op het karretje in je beginpost, ik ben toch zeker niet gek....

Edit: beste massy, volgens mij is hier een misverstand in het spel, en heb je het anders begrepen dan ik bedoeld heb... ik had het namelijk écht over het karretje die jij mij via pb stuurde, en dat is een ander dan hier boven in het topic.
advies vragen via pb best, maar ga dan alsjeblieft niet ineens zo'n grote mond ineens opzetten als jij het toevallig even verkeerd hebt begrepen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 01:19

massy schreef:

en hier was jouw gequote tekst dus voor bedoeld, heel logisch eigenlijk, nietwaar? Ik zeg hier in dit topic dat ik met de rest mee ga en het karretje híer, in jouw topic niet goed vind, jij vraagt mij om advies, stuurt mij vervolgens deze link met de vraag of hij goed is....

en verder; ik heb gedaan wat je gevraagd had, blijkbaar word dat niet gewaardeerd, krijg er alleen maar gesnauw voor terug, dus ik zou zeggen; bekijk het verder maar welke je koopt...... jouw keuze

Edit: typefoutje

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 18:17

het was een misverstand geweest verkeerde link.....

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 18:18

de vraag: waarom is deze kar niet veilig en te duur? (alvast bedankt voor he antwoord)

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 22:45

Advertenties bespreken mag niet op bokt vandaar een slotje