[AR] bokken voor de kar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marjoleinft

Re: bokken voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 23:55

en die geef je ook van die druppels?

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 00:30

marjoleinft schreef:
en die geef je ook van die druppels?

Dat is de zelfde... Knipoog

Passiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:55

Wat apart, maar wat een goede adviezen krijg je!

De mijne doet het ook, een paar keer uit joligheid. Niet hoog, wipt even zijn kontje. Maar ja, dat is een ruin.

Ik vind het idee dat het met haar hengstigheid te maken heeft, niet zo gek hoor.

Succes, maar pas wel op he?

2221

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:17

Bokken is toch verboden in de kar? Tenminste bij mij wel. Knipoog
Levensgevaarlijk, en dan ook nog druppeltjes geven........?
Ik geloof dat ik hem bij de eerste keer meteen gecorrigeerd had, zodat hij het geen tweede keer meer deed. Zou hem niet geslagen hebben, maar wel even recht zetten. En als ik dan lees dat hij het ook nog een tweede keer doet, hoop voor je dat het een shetlander is. Ik kan je geen advies geven, maar druppeltjes had ik nog nooit van gehoord.

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 22:45

nee het is een kwpn vn 1,70 hoog Tong uitsteken maar ik denk dat ik nu gevonden heb wat het probleem is:P

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 01:10

2221 schreef:
Bokken is toch verboden in de kar? Tenminste bij mij wel. Knipoog
Levensgevaarlijk, en dan ook nog druppeltjes geven........?
Ik geloof dat ik hem bij de eerste keer meteen gecorrigeerd had, zodat hij het geen tweede keer meer deed. Zou hem niet geslagen hebben, maar wel even recht zetten. En als ik dan lees dat hij het ook nog een tweede keer doet, hoop voor je dat het een shetlander is. Ik kan je geen advies geven, maar druppeltjes had ik nog nooit van gehoord.
Slaan mag ook nooit. Dat zal ze ook niet zo een twee drie doen. Maar zo'n merrie zet je niet zomaar even recht. werkt alleen maar averechts. Het is dan net of ze in een roes zijn en worden er veel gekker van.
Maar een bepaalde onrust blijft toch ondanks de africhting. Vaak ook wel merrieeigenschap en daar moet je mee om kunnen gaan. Meeste doen dat liever niet of kunnen het niet en rijden daarom alleen met ruinen. Maar toch, als je zo'n merrie aan het lopen kunt krijgen heb je er vaak een hele beste aan. Doen veel puur op karakter. En af en toe met de staart pietsen moet je dan maar voor lief nemen. Ze moeten natuurlijk wel controleerbaar blijven.