[AR] Slag van menzweep: Hoe mooi wit te houden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sentido

Re: Slag van menzweep: Hoe mooi wit te houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:15

ik heb twee zwepen Clown
een enorm dure luxe dressuur men zweep die compleet zwart is, ook de slag ja.
en de aller simpelste men zweep die er te krijgen is, die ik gebruik in de marathons en als longeerzweep dus het maakt me niks uit of die vies wordt Nagelbijten / Gniffelen

ik gebruik voor de witte dingen altijd een emmertje met biotex, wordt super wit.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 23:57

Nog zo'n huishoudelijk topic. Haha! Haha!
Ik heb gewoon een wedstrijdzweep die ik alleen voor de dressuur/vaardigheid gebruik.
Wanneer er thuis een ander sneuveld dan schuift het automatisch door en koop ik voor de wedstrijd een nieuwe.
Sneuvelen gebeurt overigens vaak alleen doordat de top loslaat of hij voor van mijn kar afglijd en dan helaas door mezelf overreden wordt.. Bloos

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 00:01

BlackDevils schreef:
Nog zo'n huishoudelijk topic. Haha! Haha!
Ik heb gewoon een wedstrijdzweep die ik alleen voor de dressuur/vaardigheid gebruik.
Wanneer er thuis een ander sneuveld dan schuift het automatisch door en koop ik voor de wedstrijd een nieuwe.
Sneuvelen gebeurt overigens vaak alleen doordat de top loslaat of hij voor van mijn kar afglijd en dan helaas door mezelf overreden wordt.. Bloos

.... topic wat al tijdje liep BD Tong uitsteken

inderdaad; heb werkelijk waar nog nooit zó hard geslagen dat ze spontaan kapot gaan hoor, wil je zo hard slaan, dan ben je wel érg zielig bezig Knipoog