Mooie tinker heb je!! Ja ik zie inderdaad dat de pad bij jou een stuk minder onder het zadel uitkomt. Komt vast omdat een Randolls tussen een maat 1 en 2 van de Cheyenne zit.
Ook dank je Dit was nog in de grote regentijd vandaar die gore sokken dankzij de modder in de wei.
Klopt ja, een Randolls is net wat kleiner dan de maat 2. Zou voor mijn achterwerk ook wel passen. Maar er komen vast nog wel leuke kleurige pads uit die wat groter zijn.
Het zadel ligt hier iets te ver naar voren, tegenwoordig leg ik het 2 cm naar achteren. Maar zo ligt het pad nu. Dan zie je nèt wat blauwigs onder dat zadel voor en achter. Voorheen had ik een zwarte Grandeur, dat sloeg echt dood bij zo'n donker paard. Sáái!
Ja super ! Hier voor had ik een dressuur zadel van de zadelmarkt. Dan bevalt een nieuw zadel al snel. Ik had al vaker met een boomloos zadel gereden van een stalgenootje ( dit was een barefoot ) . Maar ik had toch besloten om voor de randol's te gaan.. ook met de prijs enzo.. Vind het niet eens veel verschil met de barefoot. Ik ben helemaal in love met mijn nieuwe zadeltje. En Harry ( mijn haf ) loopt er ook héerlijk ontspannen onder. Helemaal super dus.
Als iemand een foto wil doneren voor op de site bij mij , dat mensen kunnen zien hoe de pads staan op het paard en onder het zadel , dan ben ik heel blij
Ik zal als het wat beter weer is eens een goede foto maken Pmarena, dan mag je die gebruiken op je site (lijkt me leuk!!). Heb je nog bepaalde voorkeuren uit welke hoek de foto gemaakt moet zijn?
Ja de bruine Randolls is inderdaad mooier dan de zwarte, Mazzelmeid ( vind ik zelf ook).