Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Keihard maar gewoon de zweep erover en naar voren slaan, altijd voorwaarts oplosssen.
Dit mag ze nooit en nooit doen.
Zeker nooit afstappen daar raakt ze aan gewend, jij bent de baas en die zit nou eenmaal
op de wagen en loopt er nooit naas.
En idd met zo een pony alleen uit rijden gaan is niet echt verantwoord..
Ps zou je willen schrijven met hoofdletters kommas enz.
maakt het voor ons makkelijker leesbaar.
elinax21 schreef:ik ben er dus ook bang voor dat als ik haar voorwaarts laat gaan dat ze het dan vaker gaat doen, maar ik ga het eerst proberen op een lange weg waar geen verkeer komt. Na het voorwaarts gewoon weer halthouden.
met het longeren gooit ze gewoon haar kont naar buiten zodat ze tegenover me komt te staan, veek draait ze ook om en rent de andere kant op dan. Met bijzet is dit al flink minder dus dat ga ik binnenkort even weer proberen.
de basisgangen kent ze wel, vanaf het moment dat ik haar heb, zijn we die dingen gaan oefenen terwijl ze naast me liep. en aan de hand is dat ook geen probleem. ze respecteerd me dus wel, alleen af en toe probeerd ze toch wel de baas te spelen d.m.v uitproberen.
elinax21 schreef:dat over mijn schrijfstijl makt me niet uit, als anderen het moeilijk vinden pas ik het aan, dat is geen probleem, ik vraag zelf immers om antwoorden, dus dan kan ik er ook voor zorgen dat het er zo duidelijk mogelijk komt te staan![]()
dat ze de zweep ook moet gaan zien als straf, en niet alleen als iets om voorwaarts te gaan vind ik wel een goede opmerking, daar heb ik stom genoeg nooit bij stilgestaan. Ik gebruik hem soms wel als ze steigerd, en dit is dan ook bedoeld om het af te straffen, maar ik laat haar dan een sprong vooruit maken ( kan ook niet anders), en dan stop ik een stukje verder vaak pas weer. De Volgende keer inderdaad maar eerder weel halthouden.
JoyCiej007 schreef:Kan ookje menleidsels kunnen goed fungeren als dubbele longe
elinax21 schreef:Is ook niet mijn idee en gaat ook niet werken, dat kan ik je zo wel op een bordje geven. Aan de hand heeft ze het ook wel eens geflikt ja, maar dan krijgt ze ook echt wel op dr kop hoor :p