Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. xElienx schreef:verbeeld ik het me, of heeft die pony nou op de 1ste en 2de foto de manen naar rechts en de 3de en 4de naar links
Inderdaad vast schaduwaccount of gewoon een dom iemand die even 'lol' denkt te trappen
JoyCiej007 schreef:Hmm, dit neem ik dus niet serieusInderdaad vast schaduwaccount of gewoon een dom iemand die even 'lol' denkt te trappen
? laura2span schreef:Wat me opvalt is dat de mods wel reageren op mijn TEM om het topic te verplaatsen naar itp maar niet om het eens even goed te bekijken....
JoyCiej007 schreef:laura2span schreef:Wat me opvalt is dat de mods wel reageren op mijn TEM om het topic te verplaatsen naar itp maar niet om het eens even goed te bekijken....
Tsjah; selectieve mods misschien?? Ik zal ook wel even temmen; laten we ze overspoelen met tems, misschien gebeurd er dan wél wat
A10 schreef:Pinky: er wordt hier door de TeMmers getwijfeld aan de integriteit van de TS(ogenschijnlijk verschillende pony's en kinderen met verschillende haarkleur) dáárom wordt er getemd.
bewijzen of niet