Janine_L schreef:Arretje schreef:Tegenwoordig komen alle wagens uit Polen....... En als die wagen 200 kilo weegt kan ie nooit heel stevig gebouwd zijn.....
Mijn wagen komt niet uit polen.
Wat voor wagen heb je dan?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Janine_L schreef:Arretje schreef:Tegenwoordig komen alle wagens uit Polen....... En als die wagen 200 kilo weegt kan ie nooit heel stevig gebouwd zijn.....
Mijn wagen komt niet uit polen.
arijanne123 schreef:hij is super stevig gebouwd,rijden er ook marathon mee,dus flauwekul
laura2span schreef:Waar haal je die wijsheid vandaan Arretje?
Ik denk dat als je op een sgmw rondkijkt je een hele hoop wagens tegen komt van dat gewicht.
arijanne123 schreef:arretje,dan geloof je het toch niet.Als je deze kar zelf niet hebt,kan je er ook niet over oordelen.Maar ook goed hoor.Jij je zin
Einam schreef:laura2span schreef:Waar haal je die wijsheid vandaan Arretje?
Ik denk dat als je op een sgmw rondkijkt je een hele hoop wagens tegen komt van dat gewicht.
Maar geen recreatiewagens zoals hier afgebeeld, die zijn toch echt minimaal 250 kg, maar ik geloof eerder in 300 kg.
Vergelijk deze recreactie wagen eens met een compleet gestripte marathonwedstrijdwagen, dan weet je genoeg.
Maar goed ik heb diverse wagens op de weegbrug gehad en kan inmiddels aardig inschatten wat iets weegt.
Deze weegt vast geen 200 kg
TS, geloof wat je geloven wilt, maar dat is mijn ervaring.
Eis voordat je een aankoop overweegt gewoon of je de wagen mag nawegen, als de verkoper het gewicht garandeerd doet hij daar vast niet moeilijk over
Arretje schreef:Tegenwoordig komen alle wagens uit Polen....... En als die wagen 200 kilo weegt kan ie nooit heel stevig gebouwd zijn.....
Arretje schreef:Wat voor wagen heb je dan?
Echwel schreef:Een goede wagenbouwer die ze zelf in Polen laat bouwen
zorgt voor onderdelen en alle andere dingen die je nodig hebt..
Er zijn geen wagenbouwers die geen onderdelen of delen niet in Polen laten bouwen.
Miss alleen van der Mee, maar die bouwt ook eigenlijk vrij zware wagens wat TS dus niet wil
Mijn advies ga naar een wagenbouwer die ze zelf laat bouwen
Kelders
vd Wal
Kool
Arretje schreef:Tegenwoordig komen alle wagens uit Polen....... En als die wagen 200 kilo weegt kan ie nooit heel stevig gebouwd zijn.....