Bloem aangeven is gewoon apporteren, da's niet zo moeilijk. Kruipen kan Jauke idd ook, die bedacht het zelf Kleuren herkennen vind ik zelf niet zo boeiend, maar op zich wel makkelijk te leren. Wat ik Jauke geleerd heb is dubbel staan, met zijn neus zijn been aanraken, is ook erg grappig en nog gymnatiserend ook!
Haha dat kruipen ziet er leuk uit! Ik kan mijn paard van een afstand van ongeveer 10 meter over een hindernis laten springen. Hij staat dan los naast mij ongeveer 10 meter voor de hindernis ik zeg dan spring en dan rent hij naar de hindernis en springt erover heen. Zijn er meerdere mensen die dit met hun paard doen?
Of wat dachten jullie van zo een stand bij die jachthonden als ze iets vinden? Heb ik Binky ook geleerd, en ben nu met Macho bezig Vind het wel cool! dan krijg je zo een idee:
En mijn commando: Vind en dat dan heel enthousiast zeggen!
Hm, ik heb de mijne geleerd een stok van de grond te rapen, en daar loopt hij dans soms de hele rit mee Want dan laat hij hem ook niet los, hij kan de zweep vastpakken, en ik ben nu bezig met leren voetje geven