[AR] mennen buiten de menroutes...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roxatte

Re: mennen buiten de menroutes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 13:14

Vandaag heb ik een brief opgesteld waarin ik voorstel om, net als op het park "De hoge Veluwe" al paden vrij toegangelijk te maken voor de ruiter en menner zodat de paden minder intensief bereden dus ook minder zwaar zijn. En ik heb de wethouder ook uitgenodigd om een buitenrit met onze aanspanning te maken zodat hij ziet dat het echt behoorlijk pittig rijden is en zeker met één pony of paard voor de wagen. Ben benieuwd of ik nog een reaktie krijg van de gemeente....

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:22

ik rijd echt nooooooooit buiten de menpaden Lips are sealed Schijnheilig (*kuch kuch*)

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 13:25

Mag je op Bussloo vrij rondrijden ??

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:29

nee Schijnheilig

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:33

Roxatte schreef:
Vandaag heb ik een brief opgesteld waarin ik voorstel om, net als op het park "De hoge Veluwe" al paden vrij toegangelijk te maken voor de ruiter en menner zodat de paden minder intensief bereden dus ook minder zwaar zijn. En ik heb de wethouder ook uitgenodigd om een buitenrit met onze aanspanning te maken zodat hij ziet dat het echt behoorlijk pittig rijden is en zeker met één pony of paard voor de wagen. Ben benieuwd of ik nog een reaktie krijg van de gemeente....

om eerlijk te zeggen, verwacht ik geen reactie.

Hier in de buurt zijn ook heel weinig menroutes en overal moet je hekken door met sleutels. Daarom ga ik ook nooit mennen met m'n paarden (heb 2span), want die routes zijn echt niks en ben bang dat ik ergens in een dood lopend pad vast kom te zitten! Tong uitsteken
Dus ik ga altijd lekker op het paard zitten, ben je veel wendbaarder en er zijn veel meer routes voor (wat ook eigelijk best oneerlijk is)