Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
bedankt! Ik wordt er ook steeds blijer van, hoe meer ik ernaar kijk en dat is een goed teken denk k.
En denk idd dat ik dan die bankjes zo laat.
Die wil ik ook wel. Ik heb hem ook wel eens mogen bewonderen op een koetsenmarkt, en toen was ik er ook al helemaal weg van. Je pony er voor staat inderdaad erg mooi, en het lijkt me een zeer comfortabel wagentje.
Deze kleur is prachtig, en super chique. Ik ga met de rest mee; ben je er zelf ook zo super weg van, gewoon meenemen dat ding
Napie schreef:Ik zou hem nu direkt ophalen, in je woonkamer zetten, tv kijken, kussentje erop, erop slapen, mee naar je werk, mee naar je schoonouders, mee winkelen
(draaft door)
Gut ja? Gezellig toch, de hele dag zo'n wagentje mee op sleeptouw
Vickelientje schreef:Haha! Jullie zijn al net zulke mutsen als ik![]()
![]()
Ik heb de vorige wagen (die hoge) inmiddels afgezegd en ik ga nu deze bestellen!!
En dan nog 4 tot 6 weken wachten....
Napie schreef:Zie eerste pagina JoyCiej
Beetje blonde actie van mij, sorry
Napie schreef:Maar het was lief bedoelt, moet je maar denken
Napie schreef:Van jou dus
)en vind het netter staan, ik denk ook dat het prettiger voor de pony is als je bv een korte wending moet maken. Nadelen heb ik nooit ondervonden. Roxatte schreef:Heb zelf ook een gesloten oog (aan het lamoen :D )en vind het netter staan, ik denk ook dat het prettiger voor de pony is als je bv een korte wending moet maken. Nadelen heb ik nooit ondervonden.
gelukkig maar, haha!
)wat geschreven... deelbaar kussen is helaas niet mogelijk. Ga wel nog een keer vragen waarom nou niet... want ik vind dat ook mooier.
laura2span schreef:Je hebt nu bijna dezelfde wagen als ik had. Alleen dan de nieuwere uitvoering... gaaf!!!
Ik heb destijds het lamoen een stukje afgezaagd

Dus laat ik dat maar meteen doen, kost niks meer...en ik kan niks verknoeien, haha!