Trouwens stel ik me serieus de vraag, hoeveel topics er eigelijk hierover moeten lopen.
Ik vind ook nog altijd dat je voor jezelf moet uitmaken hoe je liefst je paard houd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cowgirl schreef:Misschien moet iemand eens wat stukken gaan schrijven naar paarden tijdschriften (hoefslag, Bit etc etc.
MissEvil schreef:Die mensen die hun paard op stal hebben die:
- kunnen niet anders
- willen niet anders
- zien hun paard niet 23 uur in dat hokje staan..
En verder vinden ze het makkelijk..
Ik geloof niet dat je ze op andere gedachten krijgt..
Je krijgt alleen een hoop tegengas..
En omdat het al járen wordt gedaan, is het over het algemeen door de grote 'mensenkudde' geaccepteerd.
En daardoor vind 'iedereen' (=de grote mensenkudde) het maar normaal..
Ik snap het ook niet hoor!
McLaren schreef:Het in hokjes (of paardenboxen, whatever) plaatsen van mensen is ook niet echt mijn ding. Daarom vind ik dit ook niet zo'n nette reactie, al is het een mening. "Ze vinden het makkelijk" Wie zijn ze, zijn dat al die slechte domme mensen met hun paarden op stal? Als ik het omdraai is het ook makkelijk om je paard heel de dag op een wei te houden, niks geen omkijken naar!
tita schreef:dat vind jij mijn pony heeft in zijn box meer ruimte als ik in mijn wc, hij kan daar gestrekt liggen en dat gaat mij in de wc niet lukken