Vandaag voor het eerst gelongeerd met alles erop en eraan (bontje dus

Linda heeft foto's gemaakt dus dadelijk even kijken of ze leuk zijn en dan krijgen jullie ze wel te zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura schreef:toch voorzichtig zijn met dat touw achter de kont hoor! Heb met iwaldo ook eens een schuurplek gehad wat een ontsteking is geworden door een touwbijzet!
NaVy! schreef:Heb ik nog één vraagje (ga zo spullen inslaan..)..
Waar koop je die katrolletjes? Gewoon bij de doe-het-zelf?
Pinky_girl"]
[quote="NaVy! schreef:Dank je Kim (... ook ik was een van die irritandjes die je PBde..)!! Morgen op zoek naar touw en een bontje..
Alleen heb ik me altijd afgevraagd hoe het bontje met touw op die plek blijft.. Het lijkt mij dat het naar boven kruipt.. Of zie ik dit verkeerd(Ach.. ben blond, of in elk geval WAS, voor de kapper er met haar rode/bruine verf in ging knoeien...).
Groetjes
NaVy! schreef:Nou, het is gelukt hoor. Die mannen zullen wel hebben gedacht 'wat komt dat trutje hier doen?', maar goed.. Ik kon namelijk om te beginnen al geen touw vinden.. Was ik dus al drie keer langs gelopenToen geen catrolletjes..
Maar ik ben geslaagd.. Gewoon, bij de doe-het-zelf. 10 meter touw van 6 mm dik (wit touw, van hetzelfde spul als ik mijn NHhalster heb), 3 musketons (ik weet nog niet zeker of ik aan het uiteinde ook musketons doe, maar ik heb er toevallig toch nog 2 liggen..) en 2 catrolletjes.. Ik was bij elkaar 13,73 kwijt. Ik moet het bontje dus nog kopen, maar even op morgen wachten, dan is er marktDesnoods gebruik ik zolang mijn singelbontje. Straks nog even een longeersingel halen (voorheen leende ik altijd, of gebruikte ik mijn zadel
), en dan zijn we er klaar voor.
Vroeg me alleen af hoe ik die catrolletjes aan de musketons krijg? Het zijn namelijk beide gesloten ringen, dus zal ik met een extra ring of iets dergelijks aan de gang moeten?
Groetjes
NaVy! schreef:Nou, het is gelukt hoor. Die mannen zullen wel hebben gedacht 'wat komt dat trutje hier doen?', maar goed.. Ik kon namelijk om te beginnen al geen touw vinden.. Was ik dus al drie keer langs gelopenToen geen catrolletjes..
Maar ik ben geslaagd.. Gewoon, bij de doe-het-zelf. 10 meter touw van 6 mm dik (wit touw, van hetzelfde spul als ik mijn NHhalster heb), 3 musketons (ik weet nog niet zeker of ik aan het uiteinde ook musketons doe, maar ik heb er toevallig toch nog 2 liggen..) en 2 catrolletjes.. Ik was bij elkaar 13,73 kwijt. Ik moet het bontje dus nog kopen, maar even op morgen wachten, dan is er marktDesnoods gebruik ik zolang mijn singelbontje. Straks nog even een longeersingel halen (voorheen leende ik altijd, of gebruikte ik mijn zadel
), en dan zijn we er klaar voor.
Vroeg me alleen af hoe ik die catrolletjes aan de musketons krijg? Het zijn namelijk beide gesloten ringen, dus zal ik met een extra ring of iets dergelijks aan de gang moeten?
Groetjes
Laura schreef:
Pinky's systeem is leuk bedacht maar is meer een losdradig systeem dan een pessoateugel. Het fijne van de pessoateugel is dat je hem aan alle kanten kan verstellen terwijl het omzit. Je hoeft niks te knopen en kan de hele teugel zo losklikken.
ducotjuh schreef:
Op deze foto gaat het touw toch niet onder de buik door???
Ik ga het ook proberen maar eerst even zeker weten dat ik het goed ga doen!