Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hadas schreef:ze willen gewoon iemand die er op komt rijden. die vrouw zou er zelf wel op willen maar die durft dat niet. ze hebben kinderen maar die zijn nog net iets te jong. na wat ik heb gezien de eerste keer met longeren (zie vraag helemaal als eerste) dan vertrouw ik hem voorlopig ook nog niet zo onder het zadel. ze hebben de raarste verhalen over hem toen er half jaar terug nog een andere meid op reed 1 keer in de week. na ander half jaar kon hij nog net galoperen.(of was het een half jaar?!? zal nog even na vragen) en ze had altijd heel veel problemen met opstappen. en als ze dan opstapte verkramte hij helemaal onder het zadel. wat zou dat zijn? angst of pijn? heb wel gedrukt op de rug maar hij reageerde er niet pijnlijk tot helemaal niet op. maar het duurde in iedergeval allemaal heeelll lang! misschien gewoon een beetje dom paard? maar ik kan straks wel proberen om onder het longeren het zadel er op te leggen kijken hoe die daar op reageert. hij heeft ook echt een super slechte conditie. maar dat komt allemaal wel. hij is ook super dik (voel zijn ribben bijna niet meer) valt hij nu ook vanzelf af? wat denk jij?