[AR] Waarom zijn jullie gaan mennen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jantina

Re: Waarom zijn jullie gaan mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:09

Min of meer met de paplepel ingegeven. Mijn vader reed aangespannen en zo ben ik ook steeds meer gaan mennen.

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:34

Net als Jantina (niet zo verwonderlijk).
We gingen gewoon mee en namen later zelf de leidsels in de handen.
Nu geven we de leidsels langzaam door aan de voldende generatie. Al moet die nog wel even goed oefenen!!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:42

Ik ben 3 jaar geleden begonnen met mennen en aangestoken door dit virus door zuslief. Ik rij al 26 ohz en dat doe ik nog steeds met plezier. Het is momenteel zo dat ik in de wintermaanden meer ohz rij en in de zomermaanden aangespannen. Vindt beide gewoon leuk om te doen Haha! . Voor foto's zie mijn profiel.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 13:19

Ik ben aangestoken door de eigenaar van mijn verzorgpaarden. Die doet al jaren mennen, en heb altijd tuigers verzorgd. Ik vind het heerlijk. Enkelspan dan, dubbel vind ik mooi, maar altijd eng, en durf ik ook niet te mennen.

Mocht ik een eigen paard hebben, zou ik het ook willen voortzetten. Lekker voor de afwisseling, leuk, en je kan het met meerdere doen: gezellig.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 14:07

Ook mijn vader reed aangespannen, ook besmet dus. Als kind mende ik al met shetlandertjes en na een aantal jaren geen paard gehad te hebben, ben ik weer begonnen. En verslaafd;-)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 16:13

Ik heb nooit ervaring opgedaan met mennen, maar ik had een haflinger en ik vond het zo super om die aanspanningen te zien gaan over straat, dus dat wilde ik ook. Ik heb het koetsiersbewijs gehaald en mijn haf naar een ervaren menner gebracht om in te spannen. Dat deed ze super, helaas nu al weer 4 jaar niet gemend en dat kriebelt wel behoorlijk, ik vind mennen eigenlijk leuker dan rijden, maar had nooit een vaste bijrijder. Nu wil mijn vader misschien mee gaan mennen. Yes

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 22:54

Omdat ik een A pony per se wilde hebben waar ik nooit op zou kunnen gaan rijden.. Knipoog
Ik wist het dus al toen ik hem kocht. Al had ik nog nooit gement.
Ben geen doorgronde menner ofzo, 1 keer per week recreatief blijft het gemiddeld bij Lachen

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 01:40

Pink_Horizon schreef:
Ben geen doorgronde menner ofzo, 1 keer per week recreatief blijft het gemiddeld bij Lachen
Hoe kun je dan een goede mod zijn bij AR, buiten om de orde te handhaven.
Ik denk dat je als mod ook wat toe moet kunnen voegen aan een forum...